توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله استفاده از روایی گویی در آموزش معماری تحت word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از روایی گویی در آموزش معماری تحت word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از روایی گویی در آموزش معماری تحت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از روایی گویی در آموزش معماری تحت word :

مقاله استفاده از روایی گویی در آموزش معماری تحت word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1389 در فناوری آموزش (فناوری و آموزش) از صفحه 123 تا 134 منتشر شده است.
نام: استفاده از روایی گویی در آموزش معماری
این مقاله دارای 12 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش معماری
مقاله روایی گویی
مقاله قصه گویی
مقاله آموزش مفاهیم

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
چکیده: بیان روایی در آموزش مطالب، مبتنی بر رعایت تمام عناصر ادبیات روایی و فنون روایت پردازی، یکی از روش های فعال تدریس می باشد. بررسی کاربرد این روش در آموزش کودکان و نوجوانان بحث جدیدی نیست، اما تحقیق در مورد کاربرد روش در شاخه های مختلف آموزش دانشگاهی از قبیل علوم مهندسی، پزشکی و ; به تازگی شروع شده است. روایی گویی یکی از پایه های ذهن آدمی برای اندیشیدن در حوزه های مختلف علمی و هنری می باشد. با توجه به نو بودن موضوع پژوهش حاضر، ابتدا مطالعات کتابخانه ای انجام و سپس در جهت اثبات از روش نیمه تجربی استفاده شده است. روش کار مطالعات کتابخانه ای بر اساس مقایسه مابین ساختار داستان و معماری و ارتباط و تاثیرات متقابل آنهاست. همچنین تاثیرات روانشناسانه روایی گویی بر آموزش معماری در دروس مختلف بررسی شده است. در روش نیمه تجربی، دو شیوه تدریس سخنرانی و روایی گویی روی دو گروه 29 نفری از دانشجویان آزمایش شده و پس از آزمون، نتایج به دست آمده با آزمون t مستقل توسط نرم افزار spss مقایسه گردیده است. نتیجه اینکه با استفاده از ماهیت روایت گونه معماری می توان از روایت ها در زمینه حس مکان معماری و طراحی بنا استفاده نمود و از روش روایی گویی در تدریس دروس مختلف معماری بهره جست. این روش ماندگاری مفاهیم و ارزش های اخلاقی معماری را در ذهن دانشجو افزایش می دهد. روش نیمه تجربی تفاوت معنادار در نتایج آزمون دو گروه را نشان داده، به طوری که میانگین نمره کل کسب شده در گروه سخنرانی 131±117 و در روش روایی گویی 101±141 از 20 می باشد. از این روش در مقیاس وسیع تر و پیشرفته تر، می توان در قصه گویی دیجیتالی، تولید کتاب، فیلم و بازی های رایانه ای برای آموزش دانشگاهی، آشنایی جامعه با معماری و همچنین آمادگی کودکان برای درک مفاهیم معماری استفاده نمود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir