توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شبیه سازی سه بعدی جریان بر روی یک موتور پیستونی ملخی یک پرنده دوزیسته و طراحی یک COWLING بر روی موتور مذکور تحت pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی سه بعدی جریان بر روی یک موتور پیستونی ملخی یک پرنده دوزیسته و طراحی یک COWLING بر روی موتور مذکور تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی سه بعدی جریان بر روی یک موتور پیستونی ملخی یک پرنده دوزیسته و طراحی یک COWLING بر روی موتور مذکور تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی سه بعدی جریان بر روی یک موتور پیستونی ملخی یک پرنده دوزیسته و طراحی یک COWLING بر روی موتور مذکور تحت pdf :

تعداد صفحات:6

چکیده:

در این مقاله هدف طراحی یک Cowling برای یک موتور پیستونی ملخی است. در این راستا در ابتدا موتور با ابعاد کلی بدون هیچ پوششی در شرایط سرعت طراحی (CRUSE) و سرعت بیشینه در نرم‌افزار FLUENT به صورت سه‌بعدی شبیه‌سازی شده است و نیروی پسا بترتیب 22 نیروی تراست و 35 نیروی تراست حاصل شد. برای اعتبار سنجی روش حل و مدل اغتشاشی از مقایسه نتایج تجربی و نتایج بدست آمده از شبیه‌سازی جریان بر روی یک وسیله نقلیه که با سرعتی در حدود سرعت کروز پرنده‌ ما در حرکت است استفاده نمودیم که شبیه‌سازی با استفاده از مدلهای اغتشاشیSK-وRK- شبیه‌سازی شده و نیروی پسا 15 کاهش در Cowling شماره 1 و 10 کاهش در Cowling شماره 2 و 3/35 کاهش در Cowling شماره 3 و 67% کاهش در Cowling شماره 4 را بهمراه داشت به بترتیب معادل 5 و 3 و 115 و 24 کل نیروی تراست است. بنابراین به علت کاهش چشمگیر پسا در Cowling شماره چهار و یکنواختی جریان بر روی آن و کاهش اغتشاشات و جریان ورودی به ملخ مطلوب‌تر می‌شود و راندمان ملخ و همچنین کاهش اتلاف قدرت موتور و انرژی را در پی دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir