توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثر لغزش چرخ بر مقاومت حرکتی تایر های لاستیکی تحت pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر لغزش چرخ بر مقاومت حرکتی تایر های لاستیکی تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر لغزش چرخ بر مقاومت حرکتی تایر های لاستیکی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر لغزش چرخ بر مقاومت حرکتی تایر های لاستیکی تحت pdf :

تعداد صفحات:12

چکیده:

تحقیقات متعددی در دنیا در خصوص مکانیک زمین گیرایی و عوامل موثر بر آن انجام گرفته و مدل های پیش بینی چندی تدو ین شده ولی تاکنون در مورد تاثیر لغزش بر مقاومت حرکتی یا غلتشی رابطه ای ارائه نشده است . در این تحقیق علاوه بر مقایسه مقادیر اندازه گیری شده عوامل عملکردی زمین گیرایی تایر لاستیکی با مقادیر محاسبه شده توسط سه مدل معتبر از مدل های موجود، اثر لغزش بر عوامل عمل کردی زمین گیرایی نیز مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت . آزمایش ها ضمن ساخت و تجهیز مخزن خاک سر پوشیده آزمایشگاهی در شرایط کنترل شده اجرا و داده برداری توسط سیستمی شامل حسگرها، مبدل های مختلف، تقویت کننده، دیتالاگر و رایانه انجام گرفت . متغیرهای مستقل آزمایش شا مل سه سطح لغزش، سه سطح سرعت پیشروی، شش سطح مقاومت خاک و سه سطح بار عمودی بودند که در قالب آزمایش فاکتوریل و بر پایه طرح کاملاً تصادفی در سه تکرار مورد اندازه گیری و بررسی قرار گرفتند . متغیرهای وابسته آزمایش شامل نسبت های نیروهای زمین گیرایی ناخالص، زمین گیرایی خالص، مقاومت حرکتی و بازده زمین گیرایی بودند . نتایج اثر متقابل متغیرهای مستقل آزمایش بر عوامل عملکردی زمین گیرایی، ضمن تائید دستاوردهای محققین قبلی، نشان داد که لغزش بر هر چهار متغیر وابسته آزمایش واز جمله نسبت مقاومت حرکتی اثری بسیار معنی دار دارد . بنابراین با تکیه بر این نتایج مدلی رگرسیونی برای نسبت نیرویمقاومت حرکتی تدوین گردید که علاوه بر پارامترهای وارد شده در مدل های پیشین، اثر لغزش و سرعت پیشروی نیز در آن دیده می شود . مدل پیش بینی نسبت مقاومت حرکتی (MRR) تدوین شده بشکل زیر می باشد : (فرمول در متن اصلی موجود می باشد) که در آن S لغزش بصورت اعشاری و Va سرعت پیشروی واقعی برحسب کیلومتر بر ساعت است، Cn نیز عدد پویایی یا تحرک می باشد .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir