توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مدل سازی الاستوپلاستیک برای رشد ترک خستگی در ریل تحت pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی الاستوپلاستیک برای رشد ترک خستگی در ریل تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی الاستوپلاستیک برای رشد ترک خستگی در ریل تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی الاستوپلاستیک برای رشد ترک خستگی در ریل تحت pdf :

تعداد صفحات:8

چکیده:

در این مقاله، عوامل مؤثر بر توسعه ترک عرضی موجود در ریل بدلیل تأثیر پدیده خستگی مورد بررسی قرار گرفته اند . این بررسی شامل مطالعه تأثیر عوامل اصلی انتشار ترک از جمله ضریب
اصطکاک بین چرخ و ریل، اندازه، عمق و زاویه ترک است . با استفاده از نرم افزار ABAQUS 6.5 ضمن انجام تحلیل تنش به ازاء موقعیت های مختلف استقرار چرخ، مقادیر مختلف ضریب شدت
تنش و انتگرال جی بدست آمده است . دو شاخص نرخ رشد و امتداد توسعه ترک بکمک این مقادیر محاسبه گردیده اند و تأثیر پارامترهای مختلف روی این دو شاخص بررسی شده است . در این
ارتباط رابطه پاریس بعنوان معیار سرعت رشد و راستای تنش مماسی ماکزیمم بعنوان امتداد رشد ترک در نظر گرفته شده است . در انتها به بررسی وضعیت نسبی مودهای شکست در مواضع مختلف
استقرار چرخ و بویژه در لحظه وقوع جی بیشینه بعنوان بحرانی ترین حالت کارکرد ریل پرداخته شده است . نتایج نشان می دهد که جهت بستگی KK توسعه ترک مستقل از انتگرال جی بوده و به نسبت دارد . با افزایش قدرمطلق KK در دو نوک ترک، شکستگی مسیر ترک از امتداد اولیه افزایش می یابد تا جایی که لغزش بینوجوه ترک از بین برود . همچنین ملاحظه شد در ریل های همسان با تغییر زاویه ترک از حالت افقی به عمودی، انحراف ترک از امتداد اولیه آن افزایش می یابد .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir