مقاله مدلسازی تاثیر عناصر هندسی قوس های راه های اصلی دو خطه دوطرفه برون شهری بر میزان خرابی روسازی تحت pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی تاثیر عناصر هندسی قوس های راه های اصلی دو خطه دوطرفه برون شهری بر میزان خرابی روسازی تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی تاثیر عناصر هندسی قوس های راه های اصلی دو خطه دوطرفه برون شهری بر میزان خرابی روسازی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
در راه های اصلی دو خطه دوطرفه برون شهری، قسمت های منحنی نسبت به قسمت های مستقیم خراب ی بیشتری از خود نشان می دهند . در این کار تحقیقاتی وجود ارتباط معنی دار بین موقعیت خرابی و عناصر هندسی راه مورد بررسی قرار گرفته است. در این راستا، اندازه گیری های میدانی از خرابی ها و عناصر هندسی در تعداد زیادی واحد نمونه در بخش های مستقیم و منحنی سه محور در سه ناحیه مختلف توپوگرافی صورت گرفته است. نتایج نشان می دهد که در ناحیه کوهستانی رابطه نسبتاً قوی ای بین شاخص خرابی روسازی و مجموعه عناصر هندسی برقرار است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0