توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله استفاده از بهینه سازی برای کنترل غیر خطی نسبت هوا به سوخت در موتور اشتعال جرقه ای تحت pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از بهینه سازی برای کنترل غیر خطی نسبت هوا به سوخت در موتور اشتعال جرقه ای تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از بهینه سازی برای کنترل غیر خطی نسبت هوا به سوخت در موتور اشتعال جرقه ای تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از بهینه سازی برای کنترل غیر خطی نسبت هوا به سوخت در موتور اشتعال جرقه ای تحت pdf :

تعداد صفحات:8

چکیده:

روش معمول در کنترل نسبت هوا به سوخت در موتور اشتعال جرقه ای، محاسبه مقدار هوای گذرنده از دریچه گاز به کمک حسگرهای فشار چندراهه، زاویه دریچه گاز و دور موتور است که بایک قانون کنترلی، دبی سوخ ت (ورودی کنترل ی) محاسبه شده و توسط عملگر افشانه سوخت به موتور اعمال می گردد. ب ا کنترل و تصحیح نسبت هوا به سوخت، عملکرد کاتالیست سه راهه بهتر شده و نشر آلاینده ها در گازهای خروجی از اگزوز کاهش می یابد. در این مقاله یک کنترل کننده غیر خطی جدید به شکل بهینه و تحلیلی برای کنترل نسبت هوا به سوخت در حد نسبت صحیح شیمیایی طراحی می گردد. برای این کار ابتدا پاسخ غیر خطی سیستم توسط بسط تیلور پیش بینی شده و سپس قانون کنترلی از طریق حداقل کردن اختلاف پاسخ مطلوب و پاسخ واقعی به دست می آید. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که نسبت هوا به سوخت در سیستم کنترل شده به مقدار صحیح شیمیایی کاملا نزدیک است. این در حالی است که در حالت کنترل نشده، این نسبت دارای نوسان شدید است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir