توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مطالعه ی عوامل میانجی در رفتار غیرشهروندی میان کارمند و مشتری تحت pdf دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه ی عوامل میانجی در رفتار غیرشهروندی میان کارمند و مشتری تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ی عوامل میانجی در رفتار غیرشهروندی میان کارمند و مشتری تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه ی عوامل میانجی در رفتار غیرشهروندی میان کارمند و مشتری تحت pdf :



تعداد صفحات:26
چکیده:
پژوهش حاضر به دنبال بررسی متغیرهای میانجی در رفتارهای غیرشهروندی مشتریان و کارکنان می باشد. پژوهش ها در زمینه ی رفتارهای غیر شهروندی در محیط کار بر روی منابع داخل سازمانی بدرفتاری ها تمرکز داشته اند و توجه کمی را به منابع خارج سازمانی از جمله مشتریان معطوف نموده اند. پژوهشگران در یک مطالعه ی میدانی دریافتند که کارکنان بخش های خدمات رسانی (تعداد 133 نفر) که سطوح بالایی از بدرفتاری مشتریان را گزارش کرده بودند خود نیز سطوح بالایی از رفتارهای غیرشهروندی را در ارتباط با مشتریان از خود نشان داده اند. بطور ویژه، نتایج نشان می دهد که بدرفتاری مشتری با کارمند از طریق دو عامل میانجی که به ترتیب شامل الزامات شغلی و سپس احساس فرسودگی با رفتار غیرشهروندی کارمند با مشتری رابطه دارد. این پژوهشگران پس از توضیح نتایج، رهنمودهایی را جهت پژوهش های آینده عنوان داشتند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir