توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه اثربخشی روش تدریس فعال و سنتی بر یادگیری دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان شهر آمل در سال تحصیلی 93-1392 تحت pdf دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه اثربخشی روش تدریس فعال و سنتی بر یادگیری دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان شهر آمل در سال تحصیلی 93-1392 تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه اثربخشی روش تدریس فعال و سنتی بر یادگیری دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان شهر آمل در سال تحصیلی 93-1392 تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه اثربخشی روش تدریس فعال و سنتی بر یادگیری دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان شهر آمل در سال تحصیلی 93-1392 تحت pdf :



تعداد صفحات:21
چکیده:
پژوهش حاضرباهدف تعیین اثربخشی روش تدریس فعال و سنتی بر یادگیری دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان در شهر آمل سال تحصیلی 91-90 انجام شده است.روش مورد استفاده در این پژوهش روش توصیفی از نوع پیمایشی یا زمینه یابی می باشد جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه معلمان مردوزن در پایه پنجمدوره ابتدایی سال تحصیلی 91-90 در شهر آمل است .که طبق آخرین آمار تعداد معلمان مرد و زن پایه پنجم دوره ابتدایی 165 نفر بوده است .در این پژوهش با توجه به حجم جامعه آماری از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای ومتناسب با حجم جامعه ومراجعه به جدول مورگان تعداد 113 نفر از معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی به عنوان نمونهانتخاب شده اند. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته می باشد و در این پژوهش برایجمع آوری اطلاعات مورد نیاز از دو روش کتابخانه ای و روش پرسشنامه ای بهره گیری شده است.جهت احرازروایی ، پرسشنامه به رویت استادان صاحب نظر و همچنین اساتید راهنما و مشاور رسیده که پس از حذف و اضافههای لازم روایی آن مورد تایید قرار گرفته است. همچنین برای اطمینان از پایایی پرسشنامه ،از محاسبه آزمون آلفایکرانباخ مقدار پایایی ، برابر 0/84 بوده است که بیانگر آن است که سوالات پرسشنامه از هماهنگی درونی برخوردار بوده وپرسشنامه پایاست.جهت آزمون فرضیه های پزوهش به دلیل نرمال بودن داده ها از آزمون آماری پارامتری tگروه های مستقل استفاده شده است. لازم به ذکر است که در تجزیه و تحلیل های داده های آماری از بسته هاینرم افزاری spss استفاده شده است . لازم به ذکر است که در بررسی نتایج فرضیه های پژوهش مشخص شدهاست که اثربخشی روش تدریس فعال و سنتی بر انگیزه، پیشرفت تحصیلی و عزت نفس دانش آموزان پایه پنجمدوره ابتدایی از دیدگاه معلمان متفاوت است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir