توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله عقیده کاوی در نقد کالا با استفاده از شبکه واژگان احساسی تحت pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عقیده کاوی در نقد کالا با استفاده از شبکه واژگان احساسی تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عقیده کاوی در نقد کالا با استفاده از شبکه واژگان احساسی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عقیده کاوی در نقد کالا با استفاده از شبکه واژگان احساسی تحت pdf :



تعداد صفحات:9
چکیده:
امروزه با گسترش شبکه جهانی وب، افراد برای خرید کالاهای مورد نیاز خود و یا آگاهی از موضوعات مختلف به وب مراجعه مینمایند.تعداد زیادی از بلاگها و شبکههای اجتماعی وجود دارند که کاربران نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف در آنها درج نمودهاند. درنتیجه حجم زیادی از اطلاعات به صورت غیر ساخت یافته وجود دارد که استخراج اطلاعات دلخواه از آنها کار دشواری است. عقیده کاویفرآیند تحلیل نظرات، عقاید و احساسات کاربران است که از نقدها و نظراتی که در مورد یک موضوع خاص نوشتهاند استخراج میشود. در این مقاله، یک سیستم عقیده کاوی که از تکنیکهای پردازش زبان طبیعی و شبکه واژگان احساسی برای عقیدهکاوی در مجموعهای از نقدهای کالا استفاده مینماید، بررسی شده است. در این سیستم ابتدا در مرحله پیش پردازش دادهها با جداسازی کلمات و جملات،برچسبگذاری اجزای سخن و ریشهیابی کلمات، اطلاعات مورد نیاز از نقدها استخراج میشود. در مرحله بعد با استخراج ویژگیهای کالا از نقدها، آن دسته از ویژگیها که از نظر کاربران اهمیت بیشتری دارند مشخص میشوند. ویژگیهای به دست آمده با دقت بالایی مشابه با ویژگیهای واقعی کالا میباشند. سپس طبقه بندی احساسی مجموعه داده بر اساس بار احساسی واژگان موجود در متن صورت میپذیرد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir