مقاله طراحی بین لایهای بین توابع صف و AMC جهت تعیین تقطهی کار بهینه سیستم با کیفیت سرویس تضمین شده تحت pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی بین لایهای بین توابع صف و AMC جهت تعیین تقطهی کار بهینه سیستم با کیفیت سرویس تضمین شده تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی بین لایهای بین توابع صف و AMC جهت تعیین تقطهی کار بهینه سیستم با کیفیت سرویس تضمین شده تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:8
چکیده:
هدف از روشهای توضیح داده شده در این مقاله، ارائه یک طرح بین لایهای بین توابع صف و مدولاسیون تطبیقی به نحوی است که با انتخاب بهینهی حداکثر نرخ خطای قابل تحمل در لایه فیزیکی، میزان تلف شدن بسته را در لایه دیتالینک حداقل و نرخ گذردهی را حداکثر نماید. معیار بررسیهای انجام شده، نرخ تلف شدن بستههاPLR)به شکل لحظهای برای یک سیستم انتها به انتها با کیفیت سرویس تضمین شده استPLRتحت تاثیر دو عامل، سرریز صف و خطا تعیین میشود. یکپارچگی این دو عامل در قالب طراحی بین لایهای اهمیت فوقالعادهای در طراحی بهینهی سیستم دارد. نرخ گذردهی در این سیستم، با احتساب میزان خطا، ضریب استفاده از سیستم و نوع مدولاسیون تعییین می – شود. این شیوه از طراحی بینلایهای از پیچیدگی زیادی برخوردار نبوده و به حداقل تبادل اطلاعات بین لایهها نیاز دارد و از طرفی منطبق بر ساختارهای لایهای سنتی است
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0