توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه اثربخشی سازمانی مدارس با مدیریت با ثبات وبی ثبات دورهای راهنمایی ودبیرستان تحت pdf دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه اثربخشی سازمانی مدارس با مدیریت با ثبات وبی ثبات دورهای راهنمایی ودبیرستان تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه اثربخشی سازمانی مدارس با مدیریت با ثبات وبی ثبات دورهای راهنمایی ودبیرستان تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه اثربخشی سازمانی مدارس با مدیریت با ثبات وبی ثبات دورهای راهنمایی ودبیرستان تحت pdf :



تعداد صفحات:17
چکیده:
هدف این پژوهش مقایسه اثربخشی سازمانی مدارس با مدیریت با ثبات و بی ثبات شهرستان اردبیل در سال تحصیلی 91-90 است. روش انجام پژوهش، توصیفی از نوع علی – مقایسه ای است .و جامعه آماری شامل کلیه مدارس راهنمایی و دبیرستان شهرستان اردبیل در سال تحصیلی 91-90 می باشد که تعداد آنها 193 مدرسه است که از میان آنها 60 مدرسه با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند به عنوان نمونه انتخاب شدند. همچنین از هر مدرسه 4 معلم که به طور ثابت در مدرسه حضور داشتند به عنوان نمونه برای پاسخگویی به پرسشنامه انتخاب شدند که جمعاً240 نفر می باشند. روش گردآوری اطلاعات به روش مطالعه کتابخانه ای و میدانی صورت گرفت در روش میدانی از ابزار پرسشنامه محقق ساخته جهت سنجش اثربخشی سازمانی استفاده شد. همچنین داده ها بوسیله روش های آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزار spss مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. در تجزیه وتحلیل استنباطی داده ها روش آزمون t مستقل مورد استفاده گرفت. یافته های پژوهش نشان می دهد بین اثربخشی سازمانی مدارس با مدیریت با ثبات و بی ثبات در مؤلفه های (تحقق اهداف سازمانی، انسجام سازمانی، انطباق سازمانی، تداوم سازمانی) تفاوت معنادار وجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir