مقاله رویکرد مدیریت استراتژیک در توسعه کارآفرینی سازمانی تحت pdf دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رویکرد مدیریت استراتژیک در توسعه کارآفرینی سازمانی تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکرد مدیریت استراتژیک در توسعه کارآفرینی سازمانی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:14
چکیده:
کارآفرینی و مدیریت استراتژیک مفاهیمی اقتصادی هستند که در توسعه شرکت ها موفقیت زیادی کسب نموده اند. از این رو در تحقیق حاضر به بررسی رویکرد مدیریت استراتژیک در توسعه کارآفرینی سازمانی می پردازیم. کارآفرینی، خلاقیت و کسب و کارهای مخاطره آمیز، سوخت موتور اقتصاد پیشرفته را فراهم می کنند. مدیریت استراتژیک فرآیند ارزیابی سازمان و محیط در جهت تحقق اهداف بلندمدت سازمان است. مدیریت استراتژیک، باعث بهبود در عملکرد کارآفرینی و توسعه مولفه های آن یعنی پیشگامی، رقابت پذیری و خلاقیت در سازمان می گردد. کارآفرینی مانند مدیریت استراتژیک بر فرصت ها متمرکز است که نشانگر رابطه تنگاتنگ و تأثیر پذیری آنها از همدیگر است و مبنای خوبی برای تشریح روابط آن ها است. همچنین در کسب و کار ، تغییراتی را به وسیله کشف فرصت در محیط های نامطمئنی که در آن فعالیت می کند، به وجود می آورند. بنابراین اثربخشی مدیریت استراتژیک در توسعه کارآفرینی سازمانی، در گرو موفقیت افراد سازمانی می باشد و توجه هرچه بیشتر به این سرمایه های انسانی تضمین کننده ی رشد و پیشرفت سازمان ها خواهد بود در این تحقیق، در نهایت براساس نتایج به دست آمده پیشنهادهایی ارائه شده است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0