توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه سبکهای مختلف مدیریت کلاسی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی شهر شیراز تحت pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه سبکهای مختلف مدیریت کلاسی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی شهر شیراز تحت pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سبکهای مختلف مدیریت کلاسی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی شهر شیراز تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سبکهای مختلف مدیریت کلاسی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی شهر شیراز تحت pdf :



تعداد صفحات:16
چکیده:
در این پژوهش رابطه سبکهای مختلف مدیریت کلاس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی شهر شیراز مورد بررسی قرار گرفته است. نمونه مورد پژوهش شامل 240 نفر از معلمان مقطع راهنمایی ( 120 نفر زن، 120 نفر مرد) بود. جهت انتخاب افراد نمونه 24 مدرسه راهنمایی ( 12 مدرسه دخترانه، 12 مدرسه پسرانه) که معرف جامعه معلمان شهر شیراز بودند انتخاب شدند. به منظور اندازه گیری از پرسش نامه سبک مدیریت کلاس نیز استفاده شد و معدل کل دانشآموزان هر کلاس بهعنوان شاخص پیشرفت تحصیلی منظور گردید. نتایج پژوهش نشان داد که بین سبک مدیریت کلاسی معلمان و میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد. بینمیانگین پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در کلاسهای رابطه مدار و کلاسهای ضابطه مدار و تفاوت وجود داردوسبک رابطه مدار منجر به موفقیت بیشتر دانش آموزان میشود. بین سابقه کاری معلمان و سبک مدیریت کلاسی آنها رابطه وجود دارد.یافته ها نشان داد میزان تحصیلات بر سبک مدیریت کلاسی معلمان تأثیر نمیگذارد.و در عین حال بین سبک مدیریت کلاسی معلمان زن و مرد تفاوت وجود داردومعلمات زن بیشتر از سبک مدیریت رابطه مدار استفاده میکنند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir