توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تطبیقی علامت های تجاری در استاندارد حسابداری ایران و سایر کشورها pdf دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تطبیقی علامت های تجاری در استاندارد حسابداری ایران و سایر کشورها pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تطبیقی علامت های تجاری در استاندارد حسابداری ایران و سایر کشورها pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تطبیقی علامت های تجاری در استاندارد حسابداری ایران و سایر کشورها pdf :



تعداد صفحات:29
چکیده:
حسابداری دارایی های نامشهود به طور اعم و علامت های تجاری به طور اخص، از مسائل مهم درگزارشگری مالی است. علامت تجاری یک آرم مشخص است که اجناس و خدمات به خصوص، کهتوسط شخص یا تشکیلات خاصی تولید و فراهم شد هاند، را متمایز م یکند. علامت تجاری یکی ازمحدود دارایی هایی است، که م یتواند مزیت های رقابتی بلندمدت برای شرکت ها ایجاد نماید. بنابرایننحوه ی برخورد با آن ها به طور فزاینده ای بر وضعیت مالی و عملکرد مالی شرکت اثر م یگذارد. در اینمقاله سعی شده است که در قالب ادبیات تطبیقی، موضع بیان شده در استاندارد بین المللی و ایران با استاندارد حسابداری کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان، استرالیا و هن گکنگ مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir