توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مدیریت استراتژیک نام و نشان تجاری: ارائه یک مدل جامع دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت استراتژیک نام و نشان تجاری: ارائه یک مدل جامع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت استراتژیک نام و نشان تجاری: ارائه یک مدل جامع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت استراتژیک نام و نشان تجاری: ارائه یک مدل جامع :

تعداد صفحات:17

چکیده:

ورود به بازارهای جهانی و پویای امروزی و رقابت تنگاتنگ بین کسب و کارها در ارائه انبوهی از محصولات مشابه در یک رده به بازار، ارزش منحصر به فردی به مدیریت نام تجاری در بازاریابی داده وجایگاه آن را در قلب تجارت تثیت ساخته است. این مقاله به ارائه مدل مدیریت استراتژیک نام تجاری و توصیف عناصر آن پرداخته که به دلیل پشتوانه ی استراتژیک از بسیاری از ضعف های رویکردهای گذشته در این زمینه به دور است و با یک دیدگاه کل نگر و تشریخ عناصر هشت گانه ی این مدل که به ترتیب عبارتند از : چشم اندازنام تجاری، فرهنگ سازمانی، اهداف نام تجاری، ممیزی قلمرو نام تجاری، جوهره نام تجاری، اجرای عملیات داخلی، منبع یابی نام تجاری و ارزیابی نام تجاری میپردازد. این هشت عنصر در واقع یک نگرش جامع به مدیریت نام تجاری ارائه نموده است که با تجلی روحیه ی تیمی در سراسر هشت مرحله ی نامبرده شده میان کلیه ی اعضای سازمان می تواند،برای حصول اطمینان از موفقیت مدیریت نام تجاری موثر واقع گردد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir