توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تنش حرارتی در پره های ثابت توربین با نرم افزار CATIAدر پالایشگاه اراک دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تنش حرارتی در پره های ثابت توربین با نرم افزار CATIAدر پالایشگاه اراک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تنش حرارتی در پره های ثابت توربین با نرم افزار CATIAدر پالایشگاه اراک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تنش حرارتی در پره های ثابت توربین با نرم افزار CATIAدر پالایشگاه اراک :

تعداد صفحات:6

چکیده:

پره های ثابت توربینهای بخار در یک توربین چند مرحله ای ، سیال را از یک مرحله به مرحله بعد هدایت می نماید.این پره ها در پالایشگاه اراک به دو طریق به دیسکهای نگهدارنده خود متصل می شود.یکی اتصال از طریق جازدن در ش یارهای نگهدارنده و دیگری اتصال جوشی . در محل اتصال پره های نوع شیاری تا به حال هیچگونه مشکلی مشاهده نگردید. ولی در نوع جوشی پس از حدود 13 سال کارکرد در محل اتصال جوش پره با دیسکها گسیختگی رخ داده است . علت این گسیختگی را می توان تنش همراه با خوردگی دانست.در این مقاله به بررسی تأثیر تنشهای حرارتی حالت پایا که ناشی از اختلاف دمای روشن وخاموش بودن توربین می باشد پرداخته شده است . هندسه واقعی پره با نرم افزار CATIA مدل ومورد تحلیل تنش حرارتی حالت پایا قرار گرفته است . مشاهده گردید که در نقاط محل اتصال پره با دیسکه ا تمرکز تنش ایجاد می شود به طوریکه مقدار تنش از حدتسلیم نیز فراتر می رود. لذا تنشهای حرارتی فوق می تواند عامل مهمی برای ایجاد گسیختگی باشد . تأثیر پارامترهای مختلف بر تنشهای ایجاد شده بررسی شد .مشاهده گردید که با افزایش پارامتر های : اختلاف دما ، ضریب انبساط حرارتی ، مدول یانگ و سطح مقطع پره تنش های بحرانی بیشتر شده و با افزایش طول پره این تنشها کاهش می یابد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir