توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه بین منبع کنترل دانش آموزان با گرایش آن ها به نوع سبک انضباطی معلمان دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین منبع کنترل دانش آموزان با گرایش آن ها به نوع سبک انضباطی معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین منبع کنترل دانش آموزان با گرایش آن ها به نوع سبک انضباطی معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین منبع کنترل دانش آموزان با گرایش آن ها به نوع سبک انضباطی معلمان :

تعداد صفحات:4

چکیده:

منبع کنترل یک ویژگی شخصیتی و مجموعه ای از انتظارات است که به وسیله عوامل موقعیتی بر افراد تأثیر می گذارد وافراد نتایج عملکرد خود را تحت تأثیر تلاش های خود (کنترل درونی) یا تحت تأثیر نیروهای بیرونی فراتر از کنترل خود2008 ). ساختار کنترل درونی شامل دو موضوع شناختی و رفتاری و ساختار کنترل ، (کنترل بیرونی) می دانند (استوارت 1 بیرونی نیز شامل سه آیتم؛ شرایط حال و گذشته، اقتدار دیگران و عدم انتخاب می باشد (ویلکن 2 و همکاران، 2002 ). منبعکنترل به طور کلی روابط محکمی با معیارهای مربوط به شغل و معیارهای عمومی دارد (وانگ 3 و همکاران، 2010 ). همچنینیک عامل قوی برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است (راسل و فلپس، 2009 ). اگر چه تحقیقات تجربی کمی دربارهی منبع کنترل و کنترل کلاس وجود دارد؛ اما تحقیقات نشان می دهد که ارتباط بین این دو متغیر احتمالی است و1993 ). پژوهشگران به طور کلی کنترل کلاس ، نحوه کنترل کلاس جهت منبع کنترل را تغییر می دهد (مارتین و بالدوین 4درس را به عنوان طیف گسترده ای از تلاش های معلم برای نظارت بر تعامل اجتماعی و رفتار دانش آموزان توصیف می کنند (ریتر و هانکوک 2007،5 ). مدیریت رفتار دانش آموزان از پایدارترین و گسترده ترین چالش های پیش روی دانش آموزان و آغازکار معلمان و از نگرانی های شایع هم در میان معلمان با تجربه و هم معلمان پیش از خدمت است که در میان معلمان پیش از 2006 )؛ چرا که آن ها بدرفتاری دانش آموزان را به عنوان جنبه های منفی کارآموزی ، خدمت بیشتر مشخص می شود (گال 61980 )، چارچوبی بسیار جامع بر اساس نظریه ) 2003 ). در این زمینه گلیکمن و تامشیرو 8 ، خود می دانند (سوکال و موات 7های انضباطی و روانشناسی یادگیری ارائه داده اند که در یک پیوستار کنترل به ترتیب: رویکرد مداخله گرایانه 9، تعامل گرایانه 10 و غیر مداخله گرایانه 11 می باشد که هر چه از مداخله گرایی به سمت غیر مداخله گرایی پیش رویم، کنترل کم ومیزان مشارکت و مسئولیت دانش آموزان افزایش می یابد. بنابراین با نگاهی به مباحث مطرح شده پژوهش حاضر بر مبنای دوسؤال زیر طراحی شده است: آیا بین نوع منبع کنترل دانش آموزان و گرایش آن ها به نوع سبک انضباطی معلمان رابطه معناداری وجود دارد؟ کدام یک از مؤلفه های سبک انضباطی بیشتر می تواند نوع منبع کنترل دانش آموزان راپیش بینی کند؟

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir