مقاله اثرسنجی افزایش سهم وسایل نقلیه همگانی پرسرنشین بین شهری در کاهش تراکم ترافیک جادهها دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثرسنجی افزایش سهم وسایل نقلیه همگانی پرسرنشین بین شهری در کاهش تراکم ترافیک جادهها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرسنجی افزایش سهم وسایل نقلیه همگانی پرسرنشین بین شهری در کاهش تراکم ترافیک جادهها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:20
چکیده:
افزایش روزافزون سفرهای بین شهری، هزینه و مشکلات بسیاری برای دولتهای مختلف به وجود آورده است. تأخیر، تراکم در سفرها، آلودگی هوا، کاهش انرژیهای تجدیدناپذیز، مسائل روانی و افزایش زمان سفر نمونه هایی از این مشکلات هستند. از جمله مشکلات اساسی کشورهای در حال توسعه، فقدان زیرساختهای حمل و نقل همگانی و استفاده زیاد مردم از خودروهای شخصی در حمل و نقل شهری و بین شهری میباشد. دولتها، راهکارهای مختلفی برای حل این مسئله انتخاب میکنند. مدیریت تقاضای سفر، توسعه زیرساختهای حمل و نقل عمومی و نیز استفاده از حمل و نقل پاک و سبز از جمله این راهکارها است. در این مقاله اطلاعات مربوط به سفرهای بین شهری استانهای مختلف کشور و همچنین ناوگان مورد استفاده در انجام سفر، در سال 1387 گردآوری شده است. سپس اثرات افزایش تعداد ون به جای تاکسیها و نیز مدیریت مناسبتر اتوبوسرانی در حمل و نقل مسافرین بین شهری بررسی شده است. همچنین میزان کاهش حجم ترافیک ناشی از حمل و نقل عمومی در جادههای بین شهری به صورت تابعی از افزایش ون به جای تاکسی و نیز افزایش تعداد مسافرین اتوبوسها و مینی بوسها مورد ارزیابی قرار گرفته است. در پایان بر طبق نتایج بدست آمده، مشخص شده است که مشکلات حمل و نقل همگانی برون شهری بسیاری از استانهای کشور بدین طریق قابل حل میباشد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0