مقاله بین المللی کردن برنامه درسی آموزش عالی در ایران: موانع و چالش های بین فرهنگی فرارو دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بین المللی کردن برنامه درسی آموزش عالی در ایران: موانع و چالش های بین فرهنگی فرارو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بین المللی کردن برنامه درسی آموزش عالی در ایران: موانع و چالش های بین فرهنگی فرارو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:13
چکیده:
بین المللی کردن برنامه درسی (IOC) مفهوم جدید و در حال تحول است که بطور ویژه از اوایل قرن بیست و یکم در ادبیات برنامه درسی مورد توجه قرار گرفته است. علیرغم اهمیت و جایگاه چنینایده ای، برداشت ها و ت فسیرها از این واژه در بسیاری از ممالک بویژه ایران توأم با ابهام، سردرگمی و ع دم شفافیت است. پژوهش حاضر در راستای بررسی این مفهوم در ادبیات برنامه درسی تلاش کرده است، ضمن تبیین این مفهوم جدید، پشتوانه های آن را در نظام آموزش عالی ایران مورد بحث و نقد قرار دهد. در این مقاله تلاش شده است تا ابعاد، مؤلفه ها، موانع و چالش های فرهنگی بین المللی کردن برنامه های درسی تبیین و تصریح گردد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0