توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نقش منحصر به فرد بودن برند بر وفاداری به برندهای لوکس در بین مشتریان فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش منحصر به فرد بودن برند بر وفاداری به برندهای لوکس در بین مشتریان فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش منحصر به فرد بودن برند بر وفاداری به برندهای لوکس در بین مشتریان فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش منحصر به فرد بودن برند بر وفاداری به برندهای لوکس در بین مشتریان فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه :



تعداد صفحات:9
چکیده:
تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر ماهیت همبستگی و از نظر روش توصیفی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل 22 نفر از کارکنان فروشگاه زنجیره ی خونه به خونه است. از ابزار پرسشنامه استاندارد کادیرو برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد. سوالات پرسشنامه بین اعضای نمونه توزیع شد و با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. روایی پرسشنامه از طریق روایی سازه تایید شده همچنین پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ بالای 68 % محاسبه شده است. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد تمامی مولفه های مولفه های منحصر به فرد بودن برند بر وفاداری به برندهای لوکس در فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه تاثیر دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir