تحقیق در مورد طریقه انتقال اطلاعات در صنعت هواپیمایی تحت pdf دارای 125 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحقیق در مورد طریقه انتقال اطلاعات در صنعت هواپیمایی تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
بخشی از فهرست تحقیق در مورد طریقه انتقال اطلاعات در صنعت هواپیمایی تحت pdf
فصل 1:
شبکه های ارتباط هوانوردی
1-1- مقدمه
1-2- ارتباطات صنعت هوانوردی
1-3- شبکه عمومی مبادله اطلاعات ایکائو (CIDIN)
1-4- ترکیب شبکه CIDIN
1-5- شبکه ارتباطات هوانوردی (ATN)
فصل 2:
شبکه AFTN
2-1- AFTN چیست؟
2-1-1- اصول مربوط به مرکز مخابراتی موجود در شبکه
2-1-2- اصول مربوط به مدارها و کانالها
2-1-3- اصول مربوط به روتینگ و توزیع از پیش تعیین شده پیامها
2-2- سیستمهای مورد استفاده در مراکز مخابراتی AFTN
2-3- خصوصیات شبکه AFTN
2-4- توپولوژی شبکه AFTN
2-5- سیستم سوئیچینگ پیام
فصل 3:
گذر از AFTN به AMHS
3-1- مقدمه
3-2- دلایل لازم برای دگرگونی
3-3- معرفی استانداردهای ISO-OSI
3-4- مدل هفت لایه ISO-OSI
3-5- اشنایی با خصوصیات ساختار های لایه بندی شده
3-5-1- لایه های مدل OSI Stack
3-6- پیش زمینه ای از استانداردهای (MHS)X.400
3-7- پروتکل های SMTP در مقابل پروتکل های X.400
3-8- پروتکل ها و سامانه های سنتی X.400
3-9- استانداردها ، توصیه ها و دستورالعمل های X.400 مرتبط با هوانوردی
3-10- پروتکل های شبکه ATN – دستورالعمل های استاندارد و توصیه ای
3-10-1- پروتکل های Server - مجموعه X.400
3-10-2- پروتکل های Client - X.400 برای Desktop
3-11- اجرای طرح AMHS
3-11-1- گلوگاههای میان AFTN و AMHS
3-11-2- شباهت های سامانه مدیریت پیامهای نظامی
3-12- سامانه پیام رسانی هوانوردی طراحی شده بر اساس COTS
3-12-1- مؤلفه های نرم افزاری طرح UA/MTA/MS
3-12-2- گلوگاه AFTN/AMHS
3-12-3- عناصر کاربر
3-13- مزایای عمده ی خط سیر پیشنهادی
فصل 4:
پیام های هوانوردی
4-1- لزوم نرم افزاری
4-2- سرویس ترافیک هوایی
4-3- تقسیم بندی پیامهای هوانوردی
4-3-1- پیامهای وضعیت فوق العاده (Emergency)
4-3-2- پیامهای حرکت و کنترل
4-3-3- پیامهای اطلاعات پروازی
4-4- قالب اصلی پیامهای هوانوردی
4-4-1- سرفصل و پایان پیام
4-4-2- نمایش تاریخ و زمان
4-4-3- اولویت پیام
4-4-4- ادرسهای پیام
4-4-5- زمان و مکان صدور پیام
4-4-6- متن پیام
4-5- انواع پیام
4-5-1- طرح پروازی (Flight Plan)
4-5-2- برخاستن (Departure)
4-5-3- رسیدن (Arrival)
4-5-4- تاخیر (Delay)
4-5-5- تغییر (Change)
4-5-6- لغو پرواز (Cancel)
4-5-7- نوتام یا اطلاعیه ی هوایی (NOTAM)
4-6- پیام های هواشناسی
فصل 5:
نمونه اولیه نرم افزاری
5-1- لازمه بکار گیری نرم افزار در ارتباطات هوانوردی
5-2- معرفی نرم افزار طرح پرواز
5-3- طراحی پایگاه داده
5-3-1- معرفی جداول
5-3-1-1- جدول FP_Flightplan
5-3-1-2- جدول FP_AD
5-3-1-3- جدول FP_TypeofAcft
5-3-1-4- جدول FP_WTC
5-3-2- ارتباط جداول
5-3-2-1- ارتباط جدول FP_Flightplan با جدول FP_TypeofAcft
5-3-2-2- ارتباط جدول FP_Flightplan با جدول FP_WTC
5-3-2-3- ارتباط جدول FP_Flightplan با جدول FP_AD
5-3-2-4- ارتباط جدول FP_Flightplan با جدول Clerk
5-4- طراحی و پیاده سازی سیستم
5-4-1- صفحه Login
5-4-2- صفحه اصلی نرم افزار
5-4-3- فرم اطلاعات اصلی طرح پرواز
5-4-4- فرم لیست طرح های پروازی
5-4-5- فرم لیست کدینگ نوع هواپیما
5-4-6- فرم لیست کدینگ فرودگاه ها
5-4-7- فرم لیست کدینگ wake turbulance
فصل 6:
خلاصه و نتیجه گیری
6-1- خلاصه و نتیجه گیری
فصل 7:
پیوست
7-1- کدهای منبع نرم افزار نمونه
7-2- لیست مخفف های مورد استفاده به ترتیب الفبای انگلیسی
فصل 8:
منابع و مراجع
فهرست اشکال
شکل (1-1) پنجره ی نشاندهنده ی ترافیک پیام
شکل (1-2) مرکز CIDINو ارتباط ان با سایر سیستمها
شکل (1-3) چگونگی پوشش زمین توسط 4 ماهواره INMARSATکه در سیستم ارتباطی طرح CNS/ATMبه کار برده شده است.
شکل (1-4) نمونه سیستمهای CPDLCمورد استفاده در مراقبت پرواز
شکل (1-5) نمونه سیستمهای CPDLCمورد استفاده در هواپیما
شکل (1-6) نمونه سیستمهای CPDLCمورد استفاده در هواپیما
شکل (2-1) مراکز (فرودگاههای) مرتبط به شبکه AFTNدر ایران
شکل (2-2) Server and Switching system in AFTN
شکل (2-3) ساختار شبکه AFTNدر منطقه
شکل (3-1) دیاگرام مربوط به یک سامانه پیغام رسانی MHS X.400
شکل (3-2) TP4/CONSنیازمند یک Routerسطح 3 X.25 می باشد
شکل (3-3) مؤلفه های نرم افزاری
شکل (3-4) هسته Microsoft Exchange 2003 Server
شکل (4-1) سرفصل پیام
شکل (4-2) نشانه اولویت پیام
شکل (4-3) نشانه ادرسها
شکل (4-4) زمان و مبدا صدور پیام
شکل (4-5) متن پیام
شکل (4-6) نمونه ی یک طرح پروازی
شکل (4-7) پیام حاوی طرح پرواز
شکل (4-8) پیغام برخاستن پرواز
شکل (4-9) پیغام ورود پرواز
شکل (4-10) پیغام تاخیر پرواز
شکل (4-11) پیغام تغییر طرح پرواز
شکل (4-12) پیغام لغو پرواز
شکل (4-13) نمونهای ازاطلاعیه هوایی
شکل (4-14) فرم پر کردن نوتام (NOTAM Format)
شکل (4-15) فرم پر کردن نوتام SNOWTAM
شکل (4-16) فرم پر کردن نوتام ASHTAM
شکل (5-1) ارتباط جدول FP_Flightplan با جدول FP_TypeofAcft
شکل (5-2) ارتباط جدول FP_Flightplan با جدول FP_WTC
شکل (5-3) ارتباط جدول FP_Flightplan با جدول Clerk
شکل (5-4) (Login)
شکل (5-5) (صفحه اصلی نرم افزار)
شکل (5-6) فرم طرح پرواز
شکل (5-7) (صفحه طرح پرواز5-4-3 فرم طرح پرواز)
شکل (5-8) (فرم اطلاعات اصلی طرح پرواز)
شکل (5-9) (فرم لیست طرح های پروازی)
شکل (5-10) (لیست کدینگ نوع هواپیما)
شکل (5-11) (لیست کدینگ فرودگاه ها)
شکل (5-12) (لیست کدینگ wake turbulence
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0