توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی اثر فاصله ردیف و تراکم کاشت بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه‎ای سینگل کراس 711 در منطقه میانه دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر فاصله ردیف و تراکم کاشت بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه‎ای سینگل کراس 711 در منطقه میانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر فاصله ردیف و تراکم کاشت بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه‎ای سینگل کراس 711 در منطقه میانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر فاصله ردیف و تراکم کاشت بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت دانه‎ای سینگل کراس 711 در منطقه میانه :




تعداد صفحات :13

به منظور بررسی و مطالعه اثرات فواصل خطوط کاشت و تراکم کاشت بر عملکرد و اجزای عملکرد ذرت سینگل کراس 711، طی فصل زراعی سال 1384 آزمایشی در قالب طرح فاکتوریل بر پایه بلوک‎های کامل تصادفی در 4 تکرار اجرا گردید. فاکتورهای آزمایش شامل فاصله خطوط کاشت در سه سطح (45، 60 و 75 سانتی‎متر) و تراکم کاشت در سه سطح 50، 65 و 80 هزار بوته در هکتار بودند. بعد از رسیدگی فیزیولوژیکی نسبت به اندازه‎گیری عملکرد با 14 درصد رطوبت و اجزای عملکرد شامل وزن هزار دانه، وزن ساقه، وزن بلال، وزن کل بوته، شاخص برداشت، تعداد دانه در ردیف و تعداد ردیف در بلال اقدام گردید. نتایج نشان داد که با افزایش فاصله ردیف، وزن هزار دانه، وزن ساقه، وزن کل بوته و تعداد دانه در ردیف در سطح 5 درصد افزایش معنی‎داری نشان دادند، ولی صفات دیگر مورد مطالعه تحت تأثیر فاصله ردیف کاشت قرار نگرفتند. هم‎چنین با افزایش تراکم کاشت، وزن کل بوته، شاخص برداشت و عملکرد در سطح 5 درصد به‎طور معنی‎داری افزایش یافت، در حالی‎که وزن هزار دانه، وزن ساقه، وزن بلال و تعداد دانه در ردیف کاهش پیدا کرد. بیشترین تولید 13080 کیلوگرم در هکتار بوده و در تیمار فاصله ردیف کاشت 60 سانتی‎متر و تراکم کاشت 65 هزار بوته در هکتار مشاهده شد، در حالی‎که تیمار فاصله ردیف کاشت 75 سانتی‎متر و تراکم کاشت 50 هزار بوته در هکتار کمترین تولید (8154 کیلوگرم در هکتار) را نشان داد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir