توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل جدید نفوذ پرتابه های تخت در اهداف چند لایه ای نازک و مقایسه با نتایج تحلیل بکمک نرم افزار LS-Dyna دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل جدید نفوذ پرتابه های تخت در اهداف چند لایه ای نازک و مقایسه با نتایج تحلیل بکمک نرم افزار LS-Dyna  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل جدید نفوذ پرتابه های تخت در اهداف چند لایه ای نازک و مقایسه با نتایج تحلیل بکمک نرم افزار LS-Dyna،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل جدید نفوذ پرتابه های تخت در اهداف چند لایه ای نازک و مقایسه با نتایج تحلیل بکمک نرم افزار LS-Dyna :

تعداد صفحات:11

چکیده:

در این مقاله مدل تحلیلی جدیدی ارائه گردیده که فرایند نفوذ پرتابه های تخت را در اهداف فلزی چند لایه ای نازک بکمک روش جدید انتشار امواج تنش پلاستیک مدل می کند . لایه های هدف نازک و بصورت در تماس با هم یا با فاصله بوده و واماندگی هدف در هر لایه بصورت پلاگینگ در نظر گرفته شده است . در این مدل تحلیلی بکمک سرعت موج تنش پلاستیک در پرتابه و لایه های هدف و معادلات بقاء جرم، انرژی و اندازه حرکت در پیشانی موج تنش پلاستیک فرایند نفوذ به چند مرحله تقسیم گردیده و معادلات حاکم در هر مرحله استخراج شده است . با مقایسه صورت گرفته بین نتایج حاصل از این مدل تحلیلی و نتایج تجربی مشاهده گردیده که مقادیر سرعت حد بالستیک و سرعت باقیمانده پیش بینی شده همخوانی مناسبی با نتایج تجربی و نتایج تحلیل بکمک نرم افزار LS-Dyna دارد .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir