توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله استلزامات توسعه تولیدات محصولات دامپروری در کانون‌های اسکان عشایر بختیاری (مورد مطالعه: شهرک شهید قلی پور شوشتر) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استلزامات توسعه تولیدات محصولات دامپروری در کانون‌های اسکان عشایر بختیاری (مورد مطالعه: شهرک شهید قلی پور شوشتر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استلزامات توسعه تولیدات محصولات دامپروری در کانون‌های اسکان عشایر بختیاری (مورد مطالعه: شهرک شهید قلی پور شوشتر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استلزامات توسعه تولیدات محصولات دامپروری در کانون‌های اسکان عشایر بختیاری (مورد مطالعه: شهرک شهید قلی پور شوشتر) :




تعداد صفحات :24

هدف از انجام این تحقیق بررسی پیامد اسکان عشایر بختیاری و استلزامات توسعه فعالیت دامپروری در کانون­های اسکان عشایر در شهرک شهید قلیپور شوشتر بود. تحقیق از نظر روش از تحقیقات توصیفی - همبستگی بوده که به لحاظ هدف، کاربردی است حاضر جامعه آماری تحقیق سرپرستان خانوار عشایر و ساکن در شهرک شهید قلی­پور شهرستان شوشتر با 350 خانـوار به است که 300 خانوار آن در سال(1378-1377) در کانون توسعه اسکان یافته­اند و تعداد 50 خانوار از عشایر کوچ­رو ایل مذکور که فصل قشلاق در جوار کانون توسعه شهید قلی پور استقرار دارند و در فصل ییلاق به مناطق ییلاقی مسجد سلیمان و کوهرنگ کوچ می­کنند. با استفاده از فرمول کوکران 108 سرپرست خانوار از اعضای اسکان­ یافته به­عنوان حجم نمونه برآورد شد و 50 سرپرست خانوار از خانوار اسکان نیافته مورد سرشماری قرار گرفتند. ابزار اصلی تحقیق پرسشنامه بود، که روایی آن بوسیله پانل متخصصان و پایایی ابزار تحقیق با استفاده از محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای بخش‌های مختلف احراز شد(78/0). نتایج بدست امده نشان داد که چهار عامل حدود 40/57 درصد از واریانس مربوط به استلزامات توسعه فعالیت دامپروری در منطقه را تبیین می­نماید. این عوامل شامل دسترسی به خدمات تولیدی، کاهش ریسک تولیدی، بازاریابی و دسترسی به نهاده­های تولیدی است. بررسی پیامدهای اسکان عشایر از نشان می­دهد که پنج پیامد حدود 13/53 درصد از واریانس مربوط به عوامل را تبیین می­نماید. این عوامل شامل اثرات فرهنگی، اثرات تولیدی، مشکلات اجتماعی، رهبری و اشتغال است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir