مقاله نقش پویاییهای برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش پویاییهای برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش پویاییهای برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
امروزه مقوله مدیریت برند به یک الزام استراتژیک برای شرکتها تبدیل شده که به آنها در ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان خود در بازارهای خارجی و ایجاد مزیت رقابتی پایدار در سطوح بینالمللی یاری میدهد. در این پژوهش نقش چهار بعد پویای برند شامل جایگاهسازی برند، تعمیم برند، ارزش مالی برند، و قدرت برند در تعیین موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی مورد بررسی قرار میگیرد. جامعه آماری مشتمل بر مشتریان خارجی فروشگاه صنایع دستی برند داستو میباشد که به صورت نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شده و به سوالات پرسشنامه پاسخ دادند. این تحقیق از نوع توصیفی و کاربردی است و برای بررسی فرضیهها از آزمونهای t تک نمونهای، t مستقل و تحلیل واریانس یک عامله به کمک نرم افزار SPSS و برای سنجش معناداری آماری مدل از مدلسازی معادلات ساختاری موسوم به تحلیل مسیر استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان داد که به جز ارزش مالی، سایر پویاییهای برند رابطه مثبت و از لحاظ آماری معنیداری با موقعیت استراتژیک یک کسب و کار در بازار بینالمللی دارند.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0