توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله حقوق مالکیت و شیلات روشهای بهره برداری شیلات از منابع دریایی روش ITQ, CTQ به عنوان راه حلی جهت مشکل اثربخشی منابع دریایی شیلات دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حقوق مالکیت و شیلات روشهای بهره برداری شیلات از منابع دریایی روش ITQ, CTQ به عنوان راه حلی جهت مشکل اثربخشی منابع دریایی شیلات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حقوق مالکیت و شیلات روشهای بهره برداری شیلات از منابع دریایی روش ITQ, CTQ به عنوان راه حلی جهت مشکل اثربخشی منابع دریایی شیلات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حقوق مالکیت و شیلات روشهای بهره برداری شیلات از منابع دریایی روش ITQ, CTQ به عنوان راه حلی جهت مشکل اثربخشی منابع دریایی شیلات :

تعداد صفحات:2

چکیده:

کاهش ذخایر دریایی در جهان اغلب به مسائلی نسبت داده شده است که دارایی عمومی نامیده می شو.د. این مسئله به عنوان یک تئوری نیز در دنیا طرح شده است که اوج آن در دوره انحطاط ذخایر دریایی آتلانتیک شمالی کانادا بوده است که محققان را به این فکر واداشته است تا چاره ای برای این مشکل بیندیشند. در حال حاضر با توجه به دسترسی هر فردی به منابع آزاد مشکلات کاهش منابع دریایی را بیش از پیش کرده است و اینکه هیچ محدودیتی در ورد افراد به منطقه ماهیگیری؛ کنترل مستقیم و بررسی وسعت ظرفیت های بهره برداری دریایی وجود ندارد. در این مثال از دید محققان نگرانی های حاصل از آن مسئله بیان شده و راه حل هایی نیز برای آن اندیشیده شده است. خاصا در مورد روش استفاده از مکانیزیم سهمیه بندی و خصوصی سازی منابع دریایی و محدود ساختن میزان دسترسی به این منابع.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir