توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جداسازی گونه ای از ویبریو تجزیه کننده نفتالن از حوزه جنوبی دریای خزر و بررسی سیستماتیک رشد آن در شرایط آزمایشگاهی دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جداسازی گونه ای از ویبریو تجزیه کننده نفتالن از حوزه جنوبی دریای خزر و بررسی سیستماتیک رشد آن در شرایط آزمایشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جداسازی گونه ای از ویبریو تجزیه کننده نفتالن از حوزه جنوبی دریای خزر و بررسی سیستماتیک رشد آن در شرایط آزمایشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جداسازی گونه ای از ویبریو تجزیه کننده نفتالن از حوزه جنوبی دریای خزر و بررسی سیستماتیک رشد آن در شرایط آزمایشگاهی :

تعداد صفحات:8

چکیده:

دریای خزر بوسیله پنج کشور شمالی احاطه شده است، بطوریکه آبهای الوده رودخانه ای ضایعات ناشی از استخراج نفت، به زیر آب رفتن دکل های نفتی ، صنایع پتروشیمی و حمل و نقل نفت کشها در دریا می تواند از مهمترین آلوده کننده های این دریا محسوب شود. از مهمترین ترکیبات نفتی ، ترکیبات آروماتیک بوده که به لحاظ ساختمان شیمیایی(حلقه های بنزنی) دارای پایداری بسیار بالایی می باشند و یکی از فراوانترین آنها ترکیبات نفتالن می باشد. تحقیقات انجام شده در ارتباط با وجود ترکیبات آروماتیک در آب حوزه جنوبی دریای خزر نشان از وجود ترکیبات آروماتیک نظیر نفتالن، آس نفتالن، فلورن، فنانترن، آنتراسن، فلورانتن. با غلظتهای مختلف از 0/004 تا 2/82 ppm می باشد.یکی از مهمترین ترکیبات آروماتیک نفتالن بوده که ترکیب دو حلقه ای بوده و دارای غلظت 0/008 تا 0/628 ppm در آب حوزه جنوبی دریای خزر و غلظت 0/1 تا 2 ppm در بافت ماهیان دریای خزر می باشد. برای جداسازی ویبریوهای تجزیه کننده نفتالن، نمونه ها ابتدا در محیط پایه معدنی دارای نفتالن کشت داده شده و پس از انکوباسیون در دمای 30درجه سانتیگراد بمدت 5-3 روز و کشت مجدد در محیط TCBS و انجام تستهای مختلف از نظر وجود ویبریو تجزیه کننده مورد ارزیابی قرار گرفتند. نتایج نشان داد که گونه ای از ویبریو جدا شده که توانایی تجزیه نفتالن را دارار می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir