توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کاربرد G.I.S در برآورددبی سیلابی، مطالعه موردی حوضه آبخیزرودخانه روضه چایی در استان آذربایجان غربی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کاربرد G.I.S در برآورددبی سیلابی، مطالعه موردی حوضه آبخیزرودخانه روضه چایی در استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کاربرد G.I.S در برآورددبی سیلابی، مطالعه موردی حوضه آبخیزرودخانه روضه چایی در استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کاربرد G.I.S در برآورددبی سیلابی، مطالعه موردی حوضه آبخیزرودخانه روضه چایی در استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات:10

چکیده:

سیل به وضعیتی اطلاق می شود که در آن جریان رودخانه بصورت غیر منتظره ای افزایش پیدا کرده بطوریکه باعث خسارت مالی و جانی گردد. در طراحی بسیاری از سازه های هیدرولیکی، محاسبه حداکثر دبی لحظه ای سیلاب کفایت می کند.کافی نبودن ایستگاههای آب سنجی استفاده از روشهای تجربی را برای برآورد جریانات ابی ضروری کرده است ولی ماربست روش مناسب برآورد دبی رودخانه ها لازم است مورد ارزیابی قرار گیرد. در این تحقیق از روش پیشنهادی سازمان حفاظت خاک آمریکا S.C.S برای محاسبه حداکثر دبی سیلابی در حوضه آبخیز رودخانه روضه چاایی در استان آذربایجان غربی استفاده شد. پس از محاسبه دبی سیلابی از آمار بارش حوضه آبخیز مذکور برآورد شده و مقادیر حاصل با آمار مشاهداتی از ایستگاه دبی سنجی به روش همبستگی مورد واسنجی قرار گرفت. ضریب همبستگی حاصل با خطای 5%، رابطه کاملا معنی داری را نشان داد که امکان کاربست این روش را در برآورد دبی حداکثر در منطقه نشان می دهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir