توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی پارامتریک ظرفیت باربری محوری دیوار برشی مرکب دوبل فولادی پرشده با بتن دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی پارامتریک ظرفیت باربری محوری دیوار برشی مرکب دوبل فولادی پرشده با بتن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی پارامتریک ظرفیت باربری محوری دیوار برشی مرکب دوبل فولادی پرشده با بتن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی پارامتریک ظرفیت باربری محوری دیوار برشی مرکب دوبل فولادی پرشده با بتن :






تعداد صفحات :12

چکیده مقاله:

دیوارهای برشی مرکب دوجداره فولادی با استحکام و پتانسیل بالایی که دارند، می توانند عملکرد مناسبی در ساختمان های بلند داشته باشند و در فرآیند ساخت و ساز تسهیل ایجاد کنند. در پنل های برشی مرکب دوجداره فولادی، پایداری صفحات فولادی که در سطح خارجی هستند، به وسیله مقاومت بتن ریخته شده بین صفحات فولادی و اتصالات برشی، نسبت فاصله اتصالات (B) و ضخامت صفحه فولادی (t) تامین می شود. در این مقاله شبیه سازی روی 6 نمونه برای دسترسی به رفتار محوری وکمانشی پنل های برشی مرکب دوجداره فولادی انجام شدند. مقاومت بتن و ضخامت صفحه فولادی در شبیه سازی ها تغییر داده شد. مدل های اجزای محدود سه بعدی (FE) برای شبیه سازی رفتار پنل های DSC تحت بار محوری با نتایج آزمایشگاهی مقایسه شد و نتایج قابل قبولی به دست آمد. نتایج نشان می دهد که مقاومت بتن و ضخامت صفحات فولادی می تواند به طور قابل توجهی در کمانش و ظرفیت باربری صفحات فولادی تاثیر گذار باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir