توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله الگوریتمی بر مبنای شبکه عصبی برای مسیریابی در شبکه های میان ارتباطی چند سطحی دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگوریتمی بر مبنای شبکه عصبی برای مسیریابی در شبکه های میان ارتباطی چند سطحی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوریتمی بر مبنای شبکه عصبی برای مسیریابی در شبکه های میان ارتباطی چند سطحی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگوریتمی بر مبنای شبکه عصبی برای مسیریابی در شبکه های میان ارتباطی چند سطحی :

تعداد صفحات:8

چکیده:

در این مقاله از یک الگوریتم یادگیری وبر مبنای شبکه های عصبی برای مسیریابی در شبکه های میان ارتباطی چند سطحی (MIN) استفاده کرده ایم. در این الگوریتم یک تابع انرژی بر اساس مسیر صحیح ما بین ورودی و خروجی تعریف کرده و با روش حرکت درخلاف جهت بردار گرادیان سعی می کنیم درنهایت این تابع به مقدار کمینه خود برسد. نتایج شبیه سازی نشان میدهداین روش مسیر صحیح ما بین ورودی و خروجی را پیدا کرده و از لحاظ کارایی نیز قابل مقایسه با روش های دیگر می باشد.
پارامترهای یک الگوریتم یادگیری معمولا با استفاده از سعی و خطا بدست میآیند، ولی ما در اینجا فرمولهایی را برای تعیین مقدار انها بیان کرده ایم، حد آستانه بالا و حد آستانه پایین، برای روشن بودن و خاموش بودن نورون ها نیز محاسبه شده اند، که طراحی شبکه های عصبی بر اساس این حدود موجب بهبود عملکرد شبکه می گردد. این الگوریتم را می توان به صورت سخت افزاری و یا نرم افزاری پیاده سازی نمود که پیاده سازی نرم افزاری آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir