توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چالشها و موانع توانمند سازی کار کنان دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چالشها و موانع توانمند سازی کار کنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چالشها و موانع توانمند سازی کار کنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چالشها و موانع توانمند سازی کار کنان :

تعداد صفحات:17

چکیده:

پژوهش حاضر با هدف بررسی و شناسائی مهمترین موانع توانمند سازی ( آسیب شناسی ) و تأثیر آن بر روی سطح توانمندی کارکنان صورت پذیرفته است . تحقیق حاضر یک پژوهش پیمایشی " کاربردی " می باشد که به صورت کتابخانه ای – میدانی انجام شده است . این پژوهش پنج مانع مهم توانمند سازی کارکنان که برگرفته از ادبیات تحقیق و مطالعات اکتشافی می باشدمورد بررسی قرار می گیرد . در ادامه به بررسی رابطه و نحوه تأثیرگذاری این موانع با سطح توانمندی کارکنان پرداخته می شودوسپس راه کارهایی در خصوص کاهش و یا از بین بردن این موانع توصیه می گردد .
روش تحقیق مورد استفاده شده در این پژوهش، روش تحقیق توصیفی همبستگی می باشد . برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از تکنیک های آمار استنباطی مانند ضریب همبستگی پیرسون؛ رگرسیون ساده دو متغیره و آزمون فریدمن در نرم افزار SPSSاستفاده شده است .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir