توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعات مربوط به انرژی آب گرمایی در دامنه‌های سبلان و نقش اینگونه منابع در ثبات پایدار دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعات مربوط به انرژی آب گرمایی در دامنه‌های سبلان و نقش اینگونه منابع در ثبات پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعات مربوط به انرژی آب گرمایی در دامنه‌های سبلان و نقش اینگونه منابع در ثبات پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعات مربوط به انرژی آب گرمایی در دامنه‌های سبلان و نقش اینگونه منابع در ثبات پایدار :

تعداد صفحات:16

چکیده:

کشورهای قدرتمند و سلطه جو با استفاده از توانمندی های خویش و شناسایی دقیق وضعیت انرژی و منابع آن در کشورهای ضعیف تر، در مواردی دست به تحرکات نظامی و دخالتهای سیاسی در این کشورها میزنندو با سوء استفاده از توان خود در بی ثبات کردن بازار جهانی انرژی، امنیت سیاسی و اقتصادی این کشورها را نشانه می روند.
کشور ایران که دارای منابع سرشار سوخت فسیلی می باشد باید برای رهایی از قید وابستگی به فروش این ماده اولیه به سمت استفاده از منابع جایگزین مانند منابع انرژی زمین گرمایی، بادی، خورشیدی و غیره شود.
همچنین باید در نظر داشت که استفاده پیوسته از این نوع انرژی(فسیلی) در داخل کشور باعث بوجود آمدن مشکلات فزاینده زیست محیطی و افزایش آلودگیها ناشی از آزاد شدن مواد سمی و خطرناک است. بسیاری از این آلودگیها مربوط به تولید، تبدیل و استفاده از این نوع انرژی می باشد و به همین دلیل دانشمندان امروزه در پی راهکارهایی برای دستیابی آسان و اقتصادی به منابع انرژی نوین می باشند.
در همین رابطه چند سالی است که در کشور پهناورایراننیز کهدارایپتانسیل بالایی از انرژیهای نو می باشد، طرحهایی مطالعاتی و اجرایی در جریان می باشند. در این میان می توان به طرحهای مربوط به نیروگاههای بادی دیزباد خراسان، انرژی خورشیدی یزد و انرژی زمین گرمایی سبلان اشاره کرد.
در این میان و به دلیل اینکه سرزمین ما بر روی کمربند جهانی انرژی زمین گرمایی واقع شده است و دارای پتانسیل بسیار بالایی از این منبع لایزال است، از سالها قبل مطالعات زیادی در این مورد انجام پذیرفته است. این مطالعات که گاها" با کمک شرکتهای خارجی (نیوزیلند و ایتالیا) از سال 1975 آغاز شدهو تا کنون ادامه دارند.
در این بررسی با عنایت به تاریخچه این مطالعات، اطلاعات موجود و نتایج مطالعات ژیوفیزیکی به آخرین گامهای برداشته شده در رابطه با انرژی زمین گرمایی در منطقه سبلان خواهیم پرداخت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir