توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تعامل رویه بهبود فرآیند و مدل پ‍ایه مدیریت دانش دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تعامل رویه بهبود فرآیند و مدل پ‍ایه مدیریت دانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تعامل رویه بهبود فرآیند و مدل پ‍ایه مدیریت دانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تعامل رویه بهبود فرآیند و مدل پ‍ایه مدیریت دانش :

تعداد صفحات:12

چکیده:

امروزه سازمان‌ها و بنگاه‌ها برای حفظ و بقای خود و همچنین رقابت در عرصه‌های جهانی، ناگزیر به دگرگونی‌های بنیادین ناشی از بازبینی و طراحی مجدد فرآیندهای کسب‌وکار با درنظر گرفتن کلیه جوانب و منابع اعم از دارایی‌های مشهود و نامشهود می‌باشند. در دیدگاه مدیریت دانش، بخش عظیمی از تغییر فرآیندهای کسب وکار ازطریق تغییرات توانمندی‌های تولید و مدیریت دانش فرآیندهای کاری و محیط آن پدید می‌آید.
در این مقاله به موضوع طراحی مجدد فرآیندهای کسب‌وکار با استفاده ازمفاهیم مدیریت دانش پرداخته می‌شود. هدف ما در این مقاله بهبود فرآیندهای کسب‌وکار با ‌استفاده ‌از درک دانش موجود در سازمان‌ها و بهره‌برداری ازآن در این راستاست. لذا در چارچوب متدولوژی مهندسی مجدد به تحلیل وضع موجود، مدل‌سازی و بهبود فرآیندهای کاری پرداخته، و از مدیریت دانش سازمانی و بهبود ناشی از آن ازطریق کشف، کسب، توسعه، تسهیم، استفاده، نگهداری و ارزیابی دانش فرآیندهای کسب‌و‌کار بهره‌مند خواهیم‌شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir