توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تکنیکهای حفاری و راهکاهای مقاوم سازی دیواره گالری های عمودی دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تکنیکهای حفاری و راهکاهای مقاوم سازی دیواره گالری های عمودی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تکنیکهای حفاری و راهکاهای مقاوم سازی دیواره گالری های عمودی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تکنیکهای حفاری و راهکاهای مقاوم سازی دیواره گالری های عمودی :

تعداد صفحات:7

چکیده:

بررسیهای زمین شناسی با وجود تمام دقتی که می شود، تنها امکان وجود مخازن را پیش بینی می کند. برای اطمینان از وجود نفت تنها وسیله حفر چاه است. حفر چاه همچنین برای استخراج آبهای زیر زمینی نیز استفاده می شود.
بشر به علت احتیاج به آب که یک مایع حیاتی پر ارزش است، در هر شرایطی به جستجوی آن اقدام نموده و به آن دسترسی پیدا کرده است. بدون شک ایرانیان باستان اولین کسانی بوده اند که در حفر چاه و قنات پیشقدم بوده اند. علاوه بر حفر چاه به روش دستی که هم اکنون نیز در بسیاری از جاها رایج است، فنون حف رچاه های مکانیکی نیز به وفور استفاده می شود. حفاریهای مکانیکی که معمولا به دو صورت انجام میگیرد، شامل حفاری ضربه ای و دورانی می باشد. گرچه اکنون اکثر چاههای نفت با روش دورانی حفر می گردد، لکن هنوز در برخی کشورهای نفت خیز مخصوصا ایالات متحده آمریکا هنوز از روش ضربه ای استفاده می شود و حدس می زنند نزدیک به 25 تا 30 درصد چاههای نفت آمریکا با روش ضربه ای حفر می گردد. حفاری دورانی اولین بار در سال 1901 در میدان نفتی Spindletop ، نزدیک تگزاس مورد استفاده قرار گرفت و به سبب مزایایی که نسبت به ضربه ای داشت، دامنه کاربرد آن به زودی گسترش یافت. بطوریکه در دهه 1920 اکثر حفاریهایی که برای استخراج نفت در سراسر جهان صورت می گرفت با این روش بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir