توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بکارگیری روش شبکه عصبی در پیش بینی خواص مقاومتی سنگ در معدن گل گهر دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بکارگیری روش شبکه عصبی در پیش بینی خواص مقاومتی سنگ در معدن گل گهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بکارگیری روش شبکه عصبی در پیش بینی خواص مقاومتی سنگ در معدن گل گهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بکارگیری روش شبکه عصبی در پیش بینی خواص مقاومتی سنگ در معدن گل گهر :

تعداد صفحات:10

چکیده:

بهره گیری از خواص مقاومت سنگ در طراحی تونل سازی، سد سازی، معدنکاری، نفت از رشد رو به فزایندی برخوردار است. رفتار مکانیکی سنگها به عوامل متعددی بستگی دارد و مدلهای ریاضی طراحی شده جهت شبیه سازی این رفتارها بعلت محدودیت در فرضیات اعمالی نمی توانند به خوبی بیانگر اثرات عوامل مذکور باشند. بکارگیری روش شبکه عصبی به دلیل داشتن توانایی یادگیری و یافتن روابط موجود بین پارامترهای مختلف میتواند در مدل سازی رفتار سنگها بکار گرفته شود. در این مقالهاز داده های حاصل از آزمایشهای مکانیک سنگی موجود در معدن گل گهر برای آموزش شبکه عصبی استفاده شده است. با بکارگیری شبکه ای با روش تغذیه پیشرو داده های خروجی شبکه با مقادیر واقعی خروجی هاکه از طریق آزمایش بدست آمده اند مقایسه گردید و در نهایت منجر به اصلاح اطلاعات خروجی شبکه شد. برای بدست آوردن مقاومت فشاری تک محوره از نتایج بار نقطه ای از رابطه زیر استفاده می شود.
؟؟؟
مقدار ضریب K در سنگ های مختلف تغییر می کند. در واقع مقدار این ضریب وابسته به نسبت مقاومت فشاری به کششی ، نسبت پواسوننسبت طول به قطر نمونه می باشد. هدف اصلی دراین مقاله یافتن ضریب تبدیل مقاومت (K) با استفاده از روش شبکه عصبی می باشد. نتایج بدست آمده از داده های تجربی با نتایج حاصل از شبکه عصبی مقایسه گردید و نتیجه گیری شد که محاسبه خواص مقاومتی سنگ با استفاده از شبکه عصبی نسبت به دیگر روش های سنتی آماری از دقت بیشتری برخوردار است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir