توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله یکپارچه سازی مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:14

چکیده:

مدیریت زنجیره تامین یک ی از ارکان اساس ی در هر زنجیره تامین می باشد و نقش ی بسیار حیات ی در بقا و تداوم فعالیت موفق زنجیره تامین در بازار رقابت جهانی دارد. در راستای عملکرد موفقSCM 1 متغیرها ی بسیار ی ایفا ی نقش م ی کنند اماعنصری که مهمترین نقش را در تجارت امروز ی دارد شناسای ی نیاز ها و خواسته ها ی مشتریان توسط سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) است. در این راستا در مقاله ارائه شده اهمیت یکپارچ ه سازی مدیریت زنجیره تامین با مدیریت ارتباط با مشتری بررسی خواهد شد و نشان داده خواهد شد که در نتیجه این یکپارچه ساز ی بخش گسترده ای از تصمیمات عملکردی مدیریت زنجیره تامین متاثر از اطلالاعات ارائه شده توسط مدیریت ارتباط با مشتر ی و در واقع بر پایه ی خواسته های خود مشتریان است و اجرای آن بیانگر کارایی این مدل در ایجاد یک زنجیره تامین مشتری مدار و برخوردار از جایگاهی شایسته در میان سایر رقبا خواهد بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir