توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استحصال وانادیم از کانسنگ تیتانومنیتیت دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استحصال وانادیم از کانسنگ تیتانومنیتیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استحصال وانادیم از کانسنگ تیتانومنیتیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استحصال وانادیم از کانسنگ تیتانومنیتیت :

تعداد صفحات:10

چکیده:

بیش از 85 درصد وانادیم تولیدد شده در دنیا در صنعت فولادسازی استفاده میشود. کاربرد مهم دیگر آن با تولید آلیاژ های تیتانیم – آلومینیوم در صنایع هوافضا است. وانادیم از منابع مختلفی به عنوان محصول جانبی به دست می آید که مهم ترین آن تیتانومنیتیت ها می باشد. تحقیقات بسیاری به خصوص درچند ساله اخیر در مورد امکان فرآوری وانادیم از منابع مختلف حاوی آن و مخصوصا تیتانومنیتیت ها شده است. در ایران نیز در چند سال اخیر با توجه به کشف منابع تیتانومنیتیتی و نیز افزایش بسیار زیاد قیمت وانادیم، که درپنج سال اخیر حدود 7 برابر شده است. از نظر مطالعاتی اهمیت توجه به این موضوع را نشان می دهد.
مطالعات کانه آرایی بر روی کانسنگ تیتانومنیتی حاوی 0/16 درصد V2O5و 8/5 درصد TiO2 انجام شد. بر اساس آزمایش های انجام شده، پس از مراحل خردایش آسیای نمونه، در مرحله پر عیار سازی به کمک میز لرزان و جدا کننده ممغناطیسی تر شدت پایین کنسانتره منیتیت با عیارر حدود 1 درصد V2O5 در کنار کنسانتره ایلمنیت با عیار 44/5 درصد TiO2 به دست آمد. استحصال وانادیم از کنسانتره منیتیت به وسیله فرآیند تشویه نمکی و لیچینگ با آب انجام شد. ارامترهای موثر بر تشویه شامل درصد نمک، ابعاد ذرات، درجه حرارت و زمان مورد مطالعه قرار گرفت که مقادیر بهینه به ترتیب 16 درصد، 75- میکرون، 1100 درجه سانتی گراد و 2 ساعت تعیین شد. بازیابی نهایی وانادیم در فرآیند تشویه – لیچینگ به حدود 90 درصد می رسد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir