توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی مدلی برای بهین هسازی انتخاب شرکای تامین با توجه به مشخصات محصول نهایی به کمک -MCDM مورد مطالعه: صنعت تخته خرده چوب دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدلی برای بهین هسازی انتخاب شرکای تامین با توجه به مشخصات محصول نهایی به کمک -MCDM مورد مطالعه: صنعت تخته خرده چوب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدلی برای بهین هسازی انتخاب شرکای تامین با توجه به مشخصات محصول نهایی به کمک -MCDM مورد مطالعه: صنعت تخته خرده چوب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدلی برای بهین هسازی انتخاب شرکای تامین با توجه به مشخصات محصول نهایی به کمک -MCDM مورد مطالعه: صنعت تخته خرده چوب :

تعداد صفحات:16

چکیده:

هدف این مقاله بررسی علمی شرایط مسئله (تأمین مواد اولیه تخته خرد هچوب) بمنظور دستیابی به مدلی کارا در بهین هسازی ترکیب این مواد با هدف حداقل سازی بهای تمام شده است. از طرفی دیگر این مواد اولیه عم ً لا از فروشندگان مختلفی تأمین می گردد. پس از ارزیابی این فروشندگان توسط معیارهای ارزیابی تعریف شده یکی دیگر از اهداف مدل، خرید از فروشندگانی است که دارای حداکثر امتیاز هستند. با توجه به اهمیت موضوع ابتدا با در نظر گرفتن جوانب مختلف موضوع، مدلی برای بیان شرایط مسئله طراحی گردید و سپس با در نظر گرفتن حالات مختلفی که ممکن است در عمل رخ دهد سناریوهای مختلفی تعریف گردید و در نتیجه مدل توسعه داده شد. سپس با توجه به خطی بودن مدل طراحی شده نسبت به انتخاب تکنیک مناسبی برای حل این مدل از میان تکنی کهای مختلف تصمی مگیری چندمعیاره(MCDM) اقدام شد. این مدل توسط برنامه نرم افزاری 800LINGOحل گردید و نتایج مدل با وضعیت فعلی بزرگترین شرکت تولید تختهخرد هچوب (نئوپان) در کشور (شرکت صنعت چوب شمال ) مقایسه گردید که این مقایسه بیانگر بهبودهای کمی قابل توجه است. با توجه به وجود 14 شرکت تولید کننده تخته خرد هچوب در کشور و دقت بعمل آمده در طراحی مدل و نتایج موفق پیاد هسازی این مدل در شرکت صنعت چوب شمال م یتوان این مدل را به راحتی با تغییراتی جزیی متناسب با شرایط سایر شرکتهای همکار تعمیم داد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir