توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی مدل انتخاب تأمی نکننده در حالت دریافت آنی, دریافت همزمان از تأمین کنندگان ورویکرد کاهش تعداد تأمین کنندگان دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدل انتخاب تأمی نکننده در حالت دریافت آنی, دریافت همزمان از تأمین کنندگان ورویکرد کاهش تعداد تأمین کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل انتخاب تأمی نکننده در حالت دریافت آنی, دریافت همزمان از تأمین کنندگان ورویکرد کاهش تعداد تأمین کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدل انتخاب تأمی نکننده در حالت دریافت آنی, دریافت همزمان از تأمین کنندگان ورویکرد کاهش تعداد تأمین کنندگان :

تعداد صفحات:14

چکیده:

از عوامل مهم بقا در محیط پر رقابت امروزی کاهش هزینه های تولید محصول می باشد. انتخاب عرضه کنندگان مناسب می تواند به شکل قابل ملاحظه ای هزینه های خرید را کاهش و قابلیت رقابت پذیری سازمان را افزایش دهد، چرا که در بیشتر صنایع، هزینه مواد خام و اجزای تشکیل دهنده محصول، قسمت عمده ای از بهای تمام شده محصول را در بر م یگیرد. در این مقاله یک مدل برنام هریزی غیر خطی مختلط عدد صحیح برای حل مسایل منب عیابی چندگانه که هزینه های کل لجستیک را شامل قیمت خالص، هزین ه های نگهداری، حمل و نقل و سفارش را در بر م یگیرد ارایه شده است که محدودی تهای خریدار مانند بودجه، کیفیت ، عدد صحیح بودن تعداد سفارش, حداقل تعداد سفارش تخصصی به هر تامین کننده وکاهش تعداد تأمین کنندگان را نیز در نظر م یگیرد. . در این مدل فرض بر این است که محموله ارسالی از طرف عرضه کنندگان ، در یک واحد زمانی بصورت آنی دریافت می شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir