توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عملکرد تزریق مواد فعال کننده سطحی در ازدیاد برداشت میکروبی نفت با استفاده از شبکه های عصبی و منطق فازی دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عملکرد تزریق مواد فعال کننده سطحی در ازدیاد برداشت میکروبی نفت با استفاده از شبکه های عصبی و منطق فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عملکرد تزریق مواد فعال کننده سطحی در ازدیاد برداشت میکروبی نفت با استفاده از شبکه های عصبی و منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عملکرد تزریق مواد فعال کننده سطحی در ازدیاد برداشت میکروبی نفت با استفاده از شبکه های عصبی و منطق فازی :

تعداد صفحات:7

چکیده:

در این مطالعه از دو ابزار شبکه های عصبی و منطق فازی برای بررسی روش ازدیاد برداشت میکروبی نفت بهره گرفته شد.در علومی همچون مهندسی نفت که با عدم قطعیت زیادی مواجه اند، استفاده از چنین ابزار هایی می تواند بسیار رهگشا باشد. از شبکه عصبی پس انتشار خطا در بررسی روند تغییرات کشش سطحی نسبت به افزایش غلظت مواد فعال کننده سطحی(بایوسورفاکتانت) استفاده شد. از دو مدل فازی، یکی مبتنی بر دانش فرد خبره و دیگری مبتنی بر آموزش قوانین( مدل ANFIS ) نیز در بررسی ازدیاد برداشت نفت توسط تزریق بایوسورفاکتانت ها، بهره گرفته شد. نتایج نشان می دهند که شبکه عصبی پس انتشار خطا، به علت کم بودن داده های آموزشی، نمی تواند روند تغییرات کشش سطحی نسبت به غلظت مواد فعال کننده سطحی را آموزش ببیند. در چنین مواردی، برازش منحنی مناسب تر است.همچنین مدل فازی ANFIS در این حالت که تاثیر متقابل و توأم پارامترهای تاثیرگذار، به طور کامل شناسایی نشده بود، نسبت به مدل فازی دیگر، نتایج مطلوب تری را ارائه نمود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir