توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کارایی داده های ماهواره ای Aster در تهیه نقشه های سیمای فرسایش (مطالعه موردی: حوزه آبخیز کشکان، استان لرستان) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کارایی داده های ماهواره ای Aster در تهیه نقشه های سیمای فرسایش (مطالعه موردی: حوزه آبخیز کشکان، استان لرستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کارایی داده های ماهواره ای Aster در تهیه نقشه های سیمای فرسایش (مطالعه موردی: حوزه آبخیز کشکان، استان لرستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کارایی داده های ماهواره ای Aster در تهیه نقشه های سیمای فرسایش (مطالعه موردی: حوزه آبخیز کشکان، استان لرستان) :

تعداد صفحات:11

چکیده:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی های جدید نظیر RS، امروزه استفاده از این فناوریها در مطالعات امری اجتناب ناپذیر است. فناوری سنجش از دور و داده های ماهواره ای می تواند باعث افزایش در سرعت، دقت و سطح منطقه مطالعاتی گردد. در این تحقیق از داده های ماهواره Aster جهت تهیه نقشه سیمای فرسایش حوزه آبخیز کشکان در استان لرستان استفاده گردید. در این مطالعه ابتدا در یکسری ازرخساره های فرسایشی مشخص (نظیر: سطحی، شیاری، و ;) اقدام به برداشت موقعیت مکانی دقیق انها با GPS گردید و سپس این نقاط به عنوان نقاط شاخص هر کدام از رخساره های فرسایشی مذکور روی تصاویر ماهواره ای پیاده گردید. درمرحله بعد ترکیب باندهای مختلف داده های این ماهواره به منظور یافتن بهترین ترکیب باندی برای تفکیک صحیح رخساره های فرسایشی و تهیه نقشه سیمای فرسایش انجام شد. نتایج نشان داد ترکیب باندی 1و2و3 (با رزولوشن 15 متری) از این ماهواره علاوه بر نماشی انواع رخساره های فرسایشی با وضوح خوب، تا حد زیادی می تواند سازندهای مختلف زمین شناسی را از هم تفکیک نماید و این امر می تواند در تهیه نقشه های ژئومرفولوژی دارای اهمیت زیادی باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir