مقاله بررسی برخی عوامل موثر بر فرسایش پای پینگ (piping) در اراضی حاشیه جنوبی رودخانه اترک در استان گلستان
برای سفارش پروژه بر روی دکمه خرید پروژه کلیک کنید
کد پروژه : 138655
قیمت قبلی : 18,400 تومان قیمت : 12,900 تومان
توجه : هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید
توضیحات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی برخی عوامل موثر بر فرسایش پای پینگ (piping) در اراضی حاشیه جنوبی رودخانه اترک در استان گلستان دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی برخی عوامل موثر بر فرسایش پای پینگ (piping) در اراضی حاشیه جنوبی رودخانه اترک در استان گلستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی برخی عوامل موثر بر فرسایش پای پینگ (piping) در اراضی حاشیه جنوبی رودخانه اترک در استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی برخی عوامل موثر بر فرسایش پای پینگ (piping) در اراضی حاشیه جنوبی رودخانه اترک در استان گلستان :
تعداد صفحات:10
چکیده:
لس یکی از مهمترین واحدهای رسوبی کواترنر قلمداد می شود و به لحاظ ویژگیهای فیزیکی و شیمیایی از رسوب زایی و فرسایش پذیری زیادی برخوردار بوده و سهم عمده ای از بار معلق رودخانه ها را بخود اختصاص می دهند . نهشته های لسی در استان گلستان حدود 320000 هکتار وسعت دارند . یافتن ارتباط بین خصوصیات فیریکی و شیمیایی لسها با اشکال فرسایشی و دست یافتن به روشهای مدیریت، نگهداری وحفظ خاکدانه های لسی از اهداف این بررسی می باشد . برای دست یابی به این مهم، نقشه پراکندگی لس ( اعم از لسهای شاخص وحمل شده ) و نقشه تقسیمات اقلیمی استان با استفاده از اطلاعات مستخرج از تصاویر لندلست TM- وآمارهای جمع آوری شده ازمنطقه و باکمک نرم افزار (Ilwis) درمحیط سیستم اطلاعات جغرافیایی تهیه گردید . با بررسی وتلفیق دونقشه یاد شده و سایر مشاهدات 2 منطقه در سه تکرار از اشکال فرسایشی تونلی مد نظر قرار گرفت و نمونه های خاک جهت انجام مطالعات آزمایشگاهی برداشت شد . و اثر متغیرهای مستقل شامل درصد ماسه، درصد شن، درصد سیلت، درصد کربنات کلسیم ( آهک ) ، مقداریون سدیم، مقدار شوری، مقدار درصدسدیم تبادلی، واکنش خاک، درصد مواد آلی، مقدار گچ، درصد اشباع و شاخص دومارتن در ایجاد اشکال فرسایشی بوسیله تحلیل رگرسیون چند مرحله ای مورد بررسی قرار گرفت . همچنین متغیرهای وابسته در فرسایش تونلی عمق حفره ها، طول ترک و سطح حفره در واحد سطح است . میزان ضریب همبستگی عمق در فرسایش تونلی با کلسیم، سدیم و EC مستقیم و با ماده آلی، pH ، SP معکوس می باشد . ضمناً صفاتی مانند کلسیم، ماده آلی و pH نسبت به صفات دیگر از میزان همبستگی بالاتری برخوردارند . طول ترک در فرسایش تونلی با مقدار SAR ، کلسیم، گچ، pH و EC دارای ضریب همبستگی مستقیم و با مقدار ماسه وماده آلی دارای ضریب همبستگی معکوس می باشد و با شاخص دومارتن در سطح %1 بصورت معکوس دارای همبستگی است . سطح حفره در واحد سطح با میزان ماسه و سیلت دارای همبستگی مستقیم و با مقدار رس همبستگی معکوس دارد .
nx
در جامعه سنتی بخشی از استفاده کنندگان فضا (زنان ) به صورت محدود و تعریف شده در فضاهای شهری و معماری حضور مییافتند. با تبدیل جامعه سنتی به مدرن به ویژه در دهههای اخیر، حضور ...
بهینه سازی فرم بدنه
متخصصین دریایی و نیروی دریایی فعالیتههای زیادی برای افزایش راندمان شناورها، کاهش هزینه عملیات، و بهبود عملیاتهای دریایی انجام داده اند که اغلب ...
واترجت
این سیستم در ابتدا تنها برای شناورهایی کوچکی مناسب بود که نیاز به انجام مانور همراه با محدودیت آبخور نیز بودند. اما در سالهای اخیر از این سیستم برای شناورهای بزرگ ...
تعمیر و نگهداری
رشد خزه های دریایی و ذرات ریز بر بدنه کشتی باعث تغییر زبری شناور شده و باعث کاهش سرعت کشتی یا افزایش مصرف سوخت میگردد. نرخ رشد خزه ها و ذرات مولکولی به ...
نظرات مشتریان
سلام و خسنه نباشید اول بگم که سایت خوب و جامع و با امکانات خیلی خوبی دارید.. مهمتر اینکه کاربر رو بعد از خریدش رها نمیکنید و واقعا پاسخگو هستید. موفق باشید ممنون. امیر
تعداد کل پیام ها :