مقاله چالش های راه اندازی و مدیرت وب سایت های تجاری در ایران دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله چالش های راه اندازی و مدیرت وب سایت های تجاری در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چالش های راه اندازی و مدیرت وب سایت های تجاری در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:24
چکیده:
علی رغم تحولاتی که در دنیای اینترنت و وب سایت ها صورت گرفته است اما همچنان کشور ما از داشتن وب سایت های تجاری مناسب برای توسعه تجارت الکترونیک و بهره گیری مناسب از امکاناتی که شبکه جهانی اینترنت برای توسعه مبادلات اقتصادی فراهم کرده است محروم مانده است. در اثر همین نقیصه فرایند ها و ارتباطات تجاری و بازاریاب الکترونیکی در ابعاد درون سرزمینی وبین المللی عملا غیر ممکن می شود و خوش بینانه ترین حالت با کمترین کیفیت مسیر می گردد.
این مقاله سعی می کند با بررسی شاخص ها، نیازها و استانداردهای موجود در سطح جهان، شرایط و امکانات مطلوب توسعه یک وب سایت تجاری را بررسی کند و تلاش های انجام شده در نمونه های موجود را از جنبه های مختلف مورد ارزیابی قرار دهد و در انتها نیز تحقیق خود را از شرایطنیازهای ایران برای شروع فعالیتهای جدی وب سایت های تجاری ارایه دهد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0