توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بانک اطلاعات ژئوتکنیک شهر تهران دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بانک اطلاعات ژئوتکنیک شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بانک اطلاعات ژئوتکنیک شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بانک اطلاعات ژئوتکنیک شهر تهران :

تعداد صفحات:11

چکیده:

در دو یا سه دهه اخیر با توسعه سیستم های اطلاعات جغرافیایی، برنامه ریزی شهری و اجرای نوپای پروژه های زیر بنایی نظیر پیشگیری از خطرات بلایای طبیعی و زیست محیطی در کشور نیاز به تشکیل بان ک اطلاعاتی پایه در زمینه فعالیتهای تحقیقاتی و اجرایی امری ضروری به نظر می رسد . بطوریکه با جمع آوری داده ها، دسته بندی و ساماندهی آنها تحت عنوان بانکاطلاعاتی می توان دید کلانی از امکانات، شرایط و مسائل موجود بدست آورده و برای مدیریت صحیح بسیار از فعالیتها و طرح های زیربنایی اقدام نمود . در این راستا، تهیه بانک اطلاعاتی ژئوتکنیک گستره تهران با قالبی کارآمد، انعطاف پذیر و قابل توسعه به همراه طراحی و به کار گیری نرم افزار مناسب مورد نظر بوده است که علاوه براین، اهداف زیر نیز مورد توجه بوده است .
الفزمینه ای برای جمع آوری، دسته بندی، ساماندهی داده ها و اطلاعات ژئوتکنیک که بگونه ای پراکنده و غیر منسجم در مراکز، سازمان ها و شرکت های ذیربط بایگانی شده است، فراهم گردد .
بجلوگیری از دوباره کاری برای فعالیتای تحقیقاتی و اجرایی در آن دسته از نواحی که اطلاعات پایه موجود می باشد .
جبدست آوردن دید کلان از امکانات و منابع موجود از داده های ژئوتکنیک و شناسایی نقاط کمبود اطلاعاتی
دتهیه بستر مناسب برای تصمیم گیری و برنامه ریزی در طرح های عمرانی و زیربنایی آتی
البته برای رسیدن به بانک اطلاعاتی جامع و با دستاوردهای فوق نیاز به همکاری بخش های خصوصی و غیر خصوصی در یک سیستم تعریف شده قانونمند می باشد که متاسفانه در حال حاضر مدیریت واحدی برای اجرای این مهم فراهم نگردیده است لذا بانک اطلاعاتی تهیه شده مشتمل بر اطلاعات و داده هایی از سازمانهایی است که مرتبط با این مهم فعالیت د ارند و امید است که با اعمال سیاستگذاری های جدید امکان توسعه و گسترش بانک مذکور فراهم گردد . بانک اطلاعاتی در محیط ویژوال بیسیک و موتور اطلاعاتی اکسس تهیه شده است . نقشههای موضوعی بازگو کننده فعالیت – های انجام شده در این مقوله، پراکنش گمانههای موجود و وضعیت زمین شناسی مهندسی و ژئوتکنیک شهر تهران است .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir