توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی جریان در کانال جداسازی غشائی حاوی آرایش های مختلفی از موانع تولید کننده اغتشاش (spacers) جهت یافتن حالت بهینه دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی جریان در کانال جداسازی غشائی حاوی آرایش های مختلفی از موانع تولید کننده اغتشاش (spacers) جهت یافتن حالت بهینه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی جریان در کانال جداسازی غشائی حاوی آرایش های مختلفی از موانع تولید کننده اغتشاش (spacers) جهت یافتن حالت بهینه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی جریان در کانال جداسازی غشائی حاوی آرایش های مختلفی از موانع تولید کننده اغتشاش (spacers) جهت یافتن حالت بهینه :

تعداد صفحات:12

چکیده:

جهت افزایش میز ان انتقال جرم و کاهش پدیده های Concentration Polarization و رسوب گذاری در صفحات غشائی از موانعی (spacers) در مسیر خوراک جهت تولید اغتشاش استفاده می شود . در این مطالعه جزئیات هیدرودینامیک حاکم بر جریان در هم سیال نیوتونی غیر قابل تراکم ، داخل یک کانال غشائی با وجود دو مانع استوانه ای و در موقعیت های مختلف درون کانال مورد بررسی قرار می گیرد . شبیه سازی جریان به صورت دو بعدی توسط نرم افزار FLUENT انجام شده است . نتایج نشان می دهد که وجود موانع در کانال باعث تولید شدن نواحی با تنش بالا می گردد . افزایش میزان انتق ال جرم روی صفحات غشاء مستقیماً به مقدار تنش به وجود آمده ، نوسانات سرعت و میزان تشکیل نواحی با جریان گردابه ای مربوط می شود . شبیه سازی برای سرعت های05-1-2 m/s برای خوراک ورودی به کانال ، که اکثراً سرعت هایی هستند که در صنایع جداسازی غشائی مورد استفاده قرار می گیرند انجام شده و برای آن که این مطالعات محدود به خوراک مشخص نباشند ، معادلات بی بعد حل شده اند . مقدار تنش بر روی غشاء ها و افت فشار ناشی از وجود موانع در کانال مورد ارزیابی قرار گرفته و بر اساس آن ساختار و هندسه مناسبی از کانال حاوی spacer که کمت رین مقدار افت فشار و مصرف انرژی و نیز بیشترین میزان تنش برشی روی غشاء جهت افزایش میزان انتقال جرم را داشته باشد ، پیشنهاد شده است .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir