توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی ترمودینامیکی سیستم ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد و میکروتوربین گاز با بازده بالا و آلودگی کم دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی ترمودینامیکی سیستم ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد و میکروتوربین گاز با بازده بالا و آلودگی کم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی ترمودینامیکی سیستم ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد و میکروتوربین گاز با بازده بالا و آلودگی کم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی ترمودینامیکی سیستم ترکیبی پیل سوختی اکسید جامد و میکروتوربین گاز با بازده بالا و آلودگی کم :

تعداد صفحات:12

چکیده:

در این مطالعه به بررسی ترمودینامیکی سیستم ترکیبی تولید توان پیل سوختی اکسید جامد و میکرو توربین گاز می پردازیم . برای شبیه سازی ترمودینامیکی این سیستم ، برنام هایی نوشته شده تا به عنوان ابزاری توانمند برای پیش بینی کارکرد و بازده سیستم ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد . در این تحقیق، به معرفی پیل سوختی اکسید جامد با بهبود دهنده داخلی پرداخته و با ترکیب این سیستم و میکروتوربین گاز، سیستمی با بازده بالا و آلودگی کم تر ارائه می دهیم . این سیستم قابلیت تولید توان در کلاس 5 کیلووات و با بازده %83 را دارد . افزایش دما و فشار کاری پیل در کنار نحوه کارکرد دیگر اجزاء سیستم، پارامترهایی بسیار مهم وتاثیرگزار بر تولید توان وآلایندهای محیط زیست هستند .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir