توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی جان پناه و خودنجات معدن زغال سنگ هشونی دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی جان پناه و خودنجات معدن زغال سنگ هشونی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی جان پناه و خودنجات معدن زغال سنگ هشونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی جان پناه و خودنجات معدن زغال سنگ هشونی :

تعداد صفحات:14

چکیده:

طبیعت معدنکاری بگونه ای است که با انواع مخاطرات در هنگام عملیاتی همچون حفاری، ترابری، آتشباری، اسـتخراج، پیشروی، نگهداری و غیره است؛ حال اگر هدف استحصال ماده معدنی بصورت استخراج زیرزمینی باشـد، خـود دارای خطـرات و محدودیت های ویژه ای می باشد . جان پناه به فضایی اطلاق می شود که در هنگام بروز انواع مخاطرات مذکور به منظور نجات جـان افراد مشغول به کار در معدن، در نقاط مشخص و با تجهیزات خاص نصب می شود . جان پناه در واقع با مهیا کردن شرایط، زمـان فوت افراد حادثه دیده را در اثر کمبود اکسیژن، گرمای بیش از حد، تشنگی و گرسنگی را به تعویق می انـدازد تـا گـروه امـداد و نجات فرصت کافی برای نجات جان این افراد داشته باشند .
در این مقاله مراحل طراحی جان پناه برای معدن زغالسنگ هشونی که از معادن تحت پوش ش شرکت زغالسنگ کرمـان می باشد، ارائه شده است . تعداد شش جان پناه به منظور تحت کنترل گرفتن کل شبکه معدن محاسبه شده اسـت . بـدین منظـور کلیه مشخصات نظیر جانمایی، ابعاد، سایر لوازم جانبی و نهایتا تعداد افراد تحت پوشش هر جان پنـاه شـرح داده شـده اسـت . در بررسی اقتصادی ص ورت گرفته سرمایه گذاری بین 225 تا 380 هزار دلار بسته به روش های مختلـف مـشروحه در مقالـه، جهـت احداث و تجهیز جان پناه در این معدن نیاز است . لازم به ذکر است در صورت ساخت و طراحی ایـن تجهیـزات در داخـل کـشور سرمایه گذاری آن بیش از 05 درصد کاهش خواهد یافت . هدف مقاله اشاعه فرهنگ ایمنی، ایمن سازی معدن هشونی و نیز ارائـه الگویی جهت طراحی دیگر معادن کشور است .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir