توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پارامترهای موثر در مدل سازی المان محدود اتصالهای پشت بنددار و گیردارمعمولی با در نظرگرفتن اثر پس کمانش و شکست دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پارامترهای موثر در مدل سازی المان محدود اتصالهای پشت بنددار و گیردارمعمولی با در نظرگرفتن اثر پس کمانش و شکست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پارامترهای موثر در مدل سازی المان محدود اتصالهای پشت بنددار و گیردارمعمولی با در نظرگرفتن اثر پس کمانش و شکست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پارامترهای موثر در مدل سازی المان محدود اتصالهای پشت بنددار و گیردارمعمولی با در نظرگرفتن اثر پس کمانش و شکست :

تعداد صفحات:10

چکیده:

یکی از مهمترین مواردی که موجب خرابی سازه های فولادی در زلزله می شود رفتار نامناسب اتصالات می باشد. اتصال گیردار معمولی که گیرداری ان بوسیله جوش بالهای تیر به ستون ایجاد شده نمونه بارزی از رفتار نامناسب یک اتصال می باشد که نمونه ای از ان در دانشگاه کالیفرنیا] 1[ مورد ازمایش قرار گرفته است. اتصال مناسب اتصالی است که بتواند تمرکز تنش را از منطقه جوش دور نماید، مفصل پلاستیک قطعا در تیر ایجاد شده و چشمه اتصال از صدمه به دور باشد. اتصال پشت بنددار یکی از انواع اتصالاتی است که قادر به تامین شرایط فوق می باشد که نمونه ای از آن در دانشگاه برکلی ] 2[ مورد آزمایش قرار گرفته است. در این تحقیق دو اتصال فوق بوسیله المان محدود مدل شده و پارامترهای موثر در مدلسازی درست عددی در ان مورد بررسی قرار گرفته و با نتایج آزمایشگاهی کالیبره شده است. در اتصال پشت بنددار انحراف اولیه ناچیز هندسی به بال و جان تیر در حدود منطقه تشکیل مفصل پلاستیک با توجه به شکل کمانش یافته، باعث هدایت درست انرژی برای تشکیل کمانش موضعی می شود. همچنین استفاده از المانهایی با یک نقطه انتگرالگیری در منطق های که به علت کمانش، دچار انحناء شدیدی شده است باعث می شود تا خطای حاصل از اعوجاج المان در حین کمانش حداقل شود. استفاده از سختی چرخشی درون صفحه ای باعث م یشود تا نرخ افزایش ب یرویه کرنش پلاستیک در حین بارگزاری از بین برود. اگر رسیدن کرنش معادل پلاستیک به مقدار متناظر آن در لحظه شکست را در آزمایش تک محوری به عنوان معیاری برای شکست المان فرض شود، شکستهای اولیه جوش در اتصال گیردار معمولی قابل پیش بینی
می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir