توضیحات

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering دارای 31 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت مهندسی ارزشvalue engineering :

اسلاید 1 :

مهندسی ارزش یک روش سازمان یافته ومتشکل از تکنیکهای مختلف است که پدیده بهبود را قوت می بخشد.

منشا فناوری مهندسی ارزش : جنگ جهانی دوم  – رسما 1947 درجنرال موتور- افزایش و ارتقاء کیفیت تولید محصولات مورد توجه قرار گرفت.

اسلاید 2 :

مهندسی ارزش:بهبود از آنچه که تا کنون بوده است به آنچه که باید باشد
(جهش قورباغه ای)

اسلاید 3 :

مهندسی ارزش:                   
                 

  بهبود در

  طراحی،عملکرد،طول عمر،قابلیت تولید،     قابلیت نگهداری،خدمات، اندازه،شکل و خصوصیات و;      

اسلاید 4 :

شرکت ارج

عرق چین

سجاده

چادر مشکی

مهررکعت شمار

کفن

مهراذان گو

یخچال فریزر

اسلاید 5 :

تغییر قاعده بازی در خدمات:

– قبل از فروش:(مراجعه کننده —> خریدار: نمایشگاه اشانتیون و;)

 – حین فروش:(خریدار—> مشتری :حمل ونصب رایگان  تخفیف و;)

 – پس از فروش

“مراجعه کننده-خریدار- مشتری”

اسلاید 6 :

تغییر قاعده بازی در کلیه مراحل طراحی:    

u

u

uفضا : پیتز ا- هندوانه – هویچ – سیب زمینی ورقه ای- آقای تویوتا

u

uمرکز آمار اوکراین “شهرداری- اداره صنایع!! “

اسلاید 7 :

تغییر قاعده بازی در روشهای پیشبرد فروش:
promotion

lقطره چکانی

lنشت هدایت شده

lموج سواری

lعلائم ایزو

lگواهان نیرومند

lکاهش حجم با قیمت ثابت

lافزایش حجم با قیمت ثابت

l

lیویو(توپک)

lتک ماکارون

lپارس برنز

lT.S  گلرنک – اوه ؟!

lرضازاده . مهدوی کیا . بکهام

lجمشید مشایخی.کریمی (دم آور)

lروغن آفتاب

lپژوپارس

اسلاید 8 :

مهندسی ارزش:
تغییر قاعده بازی در
 شناخت مشتری

                                                                                     

– شیفته “بازار یاب بدون حقوق ما “

– راضی  “حد اقل درجه رضایت “                                       

– ناراضی   “شدیدا دنبال                                          محصول جایگزین”  

– خشمگین “به دنبال محو کردن تولید کننده ! “                                            

                      قانون پارتو ( 20 –  80 )                                          

اسلاید 9 :

تفاوت های فرهنگی و مهندسی ارزش:
“اندازه-رنگ-حجم-زبان-تاریخ و;.”

–زمزم pipi

–مهسا توس

–شورلت نوا Nova 

–بسته بندی شیروکره

“ایران:100gr-1liter

اروپای شرقی 500gr-4liter

اروپای غربی 10-15gr-250cc

اسلاید 10 :

در مهندسی ارزش:

 را برای یک جهش بکار گیرید.J.I.T –

 مشتری را به خوبی بشناسید. –

 خلاقیت را پرورش دهیم. –

 در الگوسازی وحلاجی ایده ها و;B.S,B.M –

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir