مقاله بررسی مسائل بازاررسانی خرمای مضافتی در استان سیستان و بلوچستان دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مسائل بازاررسانی خرمای مضافتی در استان سیستان و بلوچستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مسائل بازاررسانی خرمای مضافتی در استان سیستان و بلوچستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:18
چکیده:
با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین مراکز تولید خرمای کشور میباشد، در این مطالعه بازاریابی خرمای این استان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب جهت بهبود بازاریابی آن مورد تجزیه و تحلیل واقع شده است. اطلاعات مورد نیاز این تحقیق به دو روش اسنادی و پیمایشی جمعآوری شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد که باغداران خرما، عمدهفروشان، خردهفروشان و صادرکنندگان در فرایند بازاریابی خرما به ترتیب 120، 980، 120 و 222 ریال هزینه کرده و به ترتیب 280، 1520، 1880 و 668 ریال سود خالص به دست میآورند. محاسبه حاشیه بازاریابی نشان میدهد که حاشیه خرده فروشی بیشتر از حاشیه عمده فروشی است و ضریب هزینه بازاریابی برابر با 28/64 بوده است. بررسی سهم عوامل بازاریابی در قیمت خرده فروشی نیز نشان میدهد که سهم تولیدکنندگان، عمدهفروشان و خرده فروشان از قیمت خرده فروشی به ترتیب 71/35، 71/35 و 58/28 درصد است. محاسبات حاشیه بازاریابی نشان میدهد که به ازای هر کیلوگرم خرمای مضافتی، 4500 ریال صرف هزینههای بازاریابی و سود عوامل بازاریابی میشود که از این مقدار 2000 ریال مربوط به حاشیه خرده فروشی و 2500 ریال مربوط به حاشیه عمده فروشی است.
Q13: JEL Classification
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0